شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#اشتغال#وزارت کشور#منطقه‌ای

تحقق اشتغال پایدار نیازمند فعال‌سازی ظرفیت‌های همه دستگاه‌های مسئول است

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور در اولین جلسه کارگروه توسعه زیرساخت با بیان اینکه ظرفیت‌های بزرگی در کشور در تحقق اشتغال پایدار وجود دارد؛ گفت: دستگاه‌های مسئول با شناخت دقیق موضوع و همکاری شایسته بین بخشی و هم افزایی لازم می‌توانند به تحقق این امر کمک نمایند.
خبرگزاری میزان - بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، محسن کوشش‌تبار در نشست کارگروه توسعه زیرساخت که با حضور نمایندگان دستگاه‌های ذی ربط در محل وزارت کشور برگزار شد، با بیان اینکه امروز در کشور نیازمند تقویت زیرساخت‌های توسعه با هدف اشتغال آفرینی مطلوب در کشور هستیم؛ گفت: مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در حوزه اشتغال، فراهم شدن بستر‌ها و زیرساخت‌هایی از قبیل حمل و نقل، انرژی، شهرک‌های صنعتی، مناطق آزاد صنعتی و ویژه اقتصادی است که باید به این مهم توجهی جدی‌تر داشته باشیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور با تاکید بر این موضوع که مسئله اشتغال از اولویت‌های مهم دولت سیزدهم است، خاطرنشان کرد: متناسب با این هدف گذاری، وزارت کشور به عنوان دستگاه فرابخشی تمرکز جدی بر فعال سازی کارگروه توسعه زیرساخت خواهد داشت.

کوشش تبار تصریح کرد: هر کدام از دستگاه‌های عضو کارگروه در این عرصه شرح وظایف و حیطه اختیارات و توانمندی شان را احصا و در جلسه آینده ارائه خواهند داد.

کوشش تبار در ادامه صحبت‌های خود با بیان اینکه موضوع اشتغال، آینده کشور است؛ گفت: دولت سیزدهم با تمام تنگناها، محدودیت‌های بودجه‌ای به دنبال محقق کردن اشتغال پایدار در کشور است و این مهم در گرو حضور و مشارکت حداکثری همه دستگاه‌های مسئول است. این کار مهم که ثواب جمعی دارد به یاری خدا حتما محقق خواهد شد.

وی افزود: ضمن توجه به برنامه‌های بلندمدت در حوزه اشتغال، شرایط کشور نیازمند کوتاه‌ترین مسیر برای رسیدن به فرصت‌های شغلی است و برای همین باید با فکر و انرژی مشترک به سمت تحقق این هدف مهم حرکت کنیم.
 
  • معاون وزیر کشور: رویکرد توسعه متوازن در استان‌های کشور دنبال می‌شود
  •  
    انتهای پیام/