شهرخبر

گریلیش: در آستانه پیوستن به منچستریونایتد بودم


گریلیش: در آستانه پیوستن به منچستریونایتد بودم

بال چپ تیم فوتبال منچسترسیتی می‌گوید که تابستان ۲۰۲۰ تا پیوستن به منچستریونایتد فاصله چندانی نداشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جک گریلیش که تابستان اخیر به حضور 10 ساله‌اش در تیم استون‌ویلا پایان داد و در انتقالی 100 میلیون پوندی به منچسترسیتی پیوست، می‌گوید که تابستان 2020 تا آستانه پیوستن به منچستریونایتد پیش رفته بود اما در نهایت این انتقال شکل عملی به خود نگرفت. اولگنار سولسشایر سرمربی پیشین منچستریونایتد تابستان گذشته به دنبال خرید این بازیکن انگلیسی بود اما در نهایت او در آن مقطع ترجیح داد تا با استون‌ویلا قرارداد جدیدی امضا کند و خود را تا سال 2025 به این باشکاه متعهد کند.

بال چپ منچسترسیتی در این باره به روزنامه «دیلی تلگراف» انگلیس گفت: من در آستانه پیوستن به منچستریونایتد بودم اما در نهایت این اتفاق رخ نداد. در آن مقطع ما در پیش‌فصل با منچستریونایتد بازی کردیم و من در نظر داشتم که در بازی جام حذفی مقابل برتون بازی نکنم اما پس از بازی با من‌یونایتد به کریستین پورسلاو (مدیر اجرایی باشگاه استون‌ویلا) و مدیر برنامه‌هایم گفتم که قصد ترک استون‌ویلا را ندارم و می‌خواهم قراردادم را تمدید کنم.

گریلیش تصریح کرد: یادم می‌آید یک روز سه‌شنبه صبح به باشگاه رفتم و قرارداد جدیدی را با استون‌ویلا امضا کردم و روز بعدش هم بازی کردم. ما روی رقم فسخ در قرارداد جدید هم توافق کردیم که اگر تیمی سراغ من آمد، معامله‌ای بُرد - بُرد برای هر دو طرف باشد، چون من فصلی فوق‌العاده در استون‌ویلا داشتم و در نهایت هم استون‌ویلا از انتقال من 100 میلیون پوند نصیبش شد.

گریلیش 26 ساله که در نایب‌قهرمانی تیم ملی فوتبال انگلیس در رقابت‌های یورو 2020 نقش پررنگی داشت، این فصل در 15 بازی برای منچسترسیتی به میدان رفته و آمار دو گل‌زده و سه پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

انتهای پیام/