شهر خبر

راز شرم آور آتلیه عکاسی پسر پست فطرت لو رفت!

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: یک پسر جوان به صورت غیر قانونی و زیرزمینی اقدام به دایر کردن آتلیه عکاسی کرده است و با گرفتن عکس و ویدئو اقدام به فعالیت های غیرمجاز می کند.

راز شرم آور آتلیه عکاسی پسر پست فطرت لو رفت!

به گزارش  منیبان؛ جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان در تشریح این خبر گفت: با رصد فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس امنیت عمومی، یک صفحه غیر اخلاقی در شبکه اجتماعی اینستاگرام شناسایی شد که اقدام به انتشار عکس، فیلم و ویدئوهای غیر اخلاقی می کرد.

سرهنگ عبدالعلی روانبخش افزود: در این زمینه بعد از اقدامات تخصصی مشخص شد یک پسر جوان به صورت غیر قانونی و زیرزمینی اقدام به دایر کردن آتلیه عکاسی کرده است و با گرفتن عکس و ویدئو اقدام به فعالیت های غیرمجاز می کند.

او ادامه داد: نیروهای پلیس طی یک عملیات غافلگیرانه در کمترین زمان پس از انتشار این محتوا در فضای مجازی، این فرد را دستگیر و در بازرسی از محل فعالیت این آتلیه غیرمجاز، یک دستگاه دوربین عکاسی، پروژکتور، لپ تاپ، کیس رایانه و یک دستگاه تلفن همراه را کشف و یک دستگاه خودرو را نیز توقیف کردند.وی اظهار کرد: این متهم پس از مشاهده مستندات و ادله جرم انتسابی، اعتراف کرد و به دنبال آن یک خانم که در ساخت ویدئو با این فرد همکاری داشت، دستگیر شد.

وبگردی