به گزارش برنا، هفته هفتم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران جام «سردار دل‌ها» فردا (پنج‌شنبه) با پنج دیدار در شهرهای تهران، رفسنجان، ورامین، اصفهان و کاشان پیگیری می‌شود.

در نخستین دیدار این هفته تیم سایپا صدرنشین مسابقات میزبان ستارگان فارس در خانه والیبال تهران است. شاگردان مریم السادات هاشمی سرمربی سایپا در این مسابقه به دنبال کسب هفتمین برد متوالی خود هستند تا همچنان در صدر جدول مسابقات باقی بمانند.

از سوی دیگر تیم ستارگان فارس که با چهار برد و یازده امتیاز در رتبه پنجم جدول است تا کنون نتایج مناسبی در این رقابت‌ها به دست آورده است و این هفته به دنبال ارائه نمایشی زیبا برابر تیم صدرنشین است.

تیم‌های ریف اصفهان و بانوان ورامین که بدون برد در رتبه‌های نهم و دهم جدول قرار دارند، در هفته هفتم لیگ برتر زنان میزبان جوانان زرتشتی یزد و ذوب‌آهن اصفهان هستند.

ریف اصفهان در این مسابقه تلاش دارد که با امتیاز میزبانی به نخستین برد خود در این مسابقات دست یابد و با توجه به اینکه جوانان زرتشتی یزد با یک برد و سه امتیاز در رتبه هشتم قرار دارد، کسب نخستین برد ریف به دور از انتظار نیست.

اما تیم والیبال بانوان ورامین کار سختی برابر ذوب‌آهن اصفهان دارد و به رغم میزبانی پیروزی برابر پرافتخارترین تیم لیگ برتر زنان کار آسانی برای ورامینی‌ها نخواهد بود به ویژه این‌که ذوب‌آهن برای کسب هفتمین برد متوالی به میدان می‌رود.

تیم مهرسان که در هفته ششم موفق به شکست نماینده یزد در تهران شده بود، در هفته هفتم میهمان باریج اسانس است و در سالن هفت مهر کاشان به مصاف شاگردان فرزانه شعبان خمسه می‌رود. باریج اسانس با چهار برد و 14 امتیاز در رتبه سوم جدول است و مهرسان با سه برد و 8 امتیاز در جایگاه ششم قرار دارد.

در آخرین مسابقه هفته هفتم لیگ برتر زنان تیم مس رفسنجان از پیکان تهران پذیرایی خواهد کرد و پیکانی‌ها امید زیادی به شکست این تیم در رفسنجان دارند تا پنجمین برد خود را به دست آورند. مس هم با دو برد و هفت امتیاز در رتبه هفتم است.

 

** برنامه کامل هفته هفتم لیگ برتر زنان به قرار زیر است:

 

تهران، خانه والیبال، ساعت 16

سایپا تهران – ستارگان فارس

 

رفسنجان، سالن 9 دی، ساعت 16

مس رفسنجان – پیکان تهران

 

ورامین، سالن گل‌عباسی، ساعت 16

والیبال بانوان ورامین – ذوب‌آهن اصفهان

 

اصفهان، سالن امام علی (ع)، ساعت 16

ریف اصفهان – جوانان زرتشتی یزد

 

کاشان، سالن هفت مهر، ساعت 16

باریج اسانس کاشان – مهرسان