شهر خبر
گفت‌وگو|

ستاد پیگیری مصوبات سفر استانی رئیس‌جمهور در اردبیل تشکیل شد/ اختصاص ۹ هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های اقتصادی

معاون استاندار اردبیل با اشاره به اینکه ستادی به مدیریت استاندار برای پیگیری مصوبات سفر استانی رئیس‌جمهور تشکیل شده است، گفت: جلسات پیگیری مصوبات سفر به‌صورت منظم انجام می‌شود و چند نفر از همکاران به‌طور مشخص، کارشان پیگیری اجرای مصوبات است.
یاسر عبداللهی عابد در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به پیگیری مصوبات سفر استانی رئیس جمهور به اردبیل گفت: در پی سفر رئیس جمهور به استان اردبیل ۹ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای  اجرای طرح‌های اقتصادی در نظر گرفته شد.
 
وی افزود: در معاونت اقتصادی استانداری ستاد تسهیلات سفر به‌صورت هفتگی با مدیریت استاندار برگزار می‌شود و به موازات آن نیز با بانک‌ها جلسات هماهنگی گذاشته و  طرح‌های اقتصادی را برای اعطای تسهیلات معرفی می‌کنیم.

معاون استاندار اردبیل با اشاره به گذشت یک ماه از سفر رئیس جمهور به این استان گفت: مصوبات سفر استانی رئیس جمهور اخیراً به استان ابلاغ شده است، کارگروه‌ها تشکیل و طرح‌ها از طریق دستگاه‌های اجرایی همچون صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند و بانک‌ها نیز پس از بررسی تسهیلات را اعطا می‌کنند.
 
عبداللهی عابد با بیان اینکه اختصاص تسهیلات بانکی به طرح‌های اقتصادی قدم بزرگی برای توسعه اقتصادی استان و به تبع آن کشور است، تصریح کرد: جهش و اتفاق خاصی با عملی شدن این طرح‌ها رخ می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه ستادی به مدیریت استاندار اردبیل برای پیگیری مصوبات سفر استانی رئیس جمهور تشکیل شده است، عنوان کرد: جلسه پیگیری مصوبات سفر به‌صورت منظم در استانداری انجام می‌شود و چند نفر از همکاران به‌طور مشخص، کارشان پیگیری اجرای مصوبات است.

معاون استاندار اردبیل بیان کرد: مصوبات خوبی در سفر رئیس جمهور به استان اردبیل در نظر گرفته شد و اجرای آنها  استان را از نظر اقتصادی و صنعتی در شرایط خوبی قرار می‌دهد، باید پیگیری کنیم تا این امور تاثیر خود را روی معیشت مردم که ارتقای آن یکی از اهداف دولت است، بگذارد. 
 

سفر استانی دولت مردمی به یک‌سوم استان‌ها در بازه کمتر از ۱۰۰ روزه اول


انتهای پیام/