به گزارش برنا، سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان در تشریح دلایل این اتفاق و کم و کیف اردوی برگزار شده، گفت: مرحله دوم اردوی آماده‌سازی قرار بود بعد از 15 روز (13 روز تمرین و دو روز استراحت) به پایان برسد، اما به دلیل برگزاری بازی تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان و لبنیات هراز آمل در هفته یازدهم لیگ برتر در سالن فدراسیون و نیز درخواست تیم سیرجان برای تمرین در این سالن، یک‌روز زودتر اردو را به پایان رساندیم.

محمد وکیلی تصریح کرد: به این ترتیب به جای پنج‌شنبه (11 آذرماه)، بازیکنان صبح امروز (چهارشنبه) اردو را ترک کردند. از آن طرف اردوی سوم که قرار بود دوشنبه (15 آذرماه) آغاز شود، یک روز زودتر و در تاریخ 14 آذرماه شروع می‌شود و به مدت 17 روز تمرینات پیگیری خواهد شد.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان پسر افزود: در پایان مرحله دوم اردو، سه روز به بازیکنان استراحت دادیم و سپس اردوی سوم را آغاز خواهیم کرد. اردوی چهارم را نیز بعد از پایان مسابقات لیگ برتر نوجوانان استارت می‌زنیم. این را هم اضافه کنم که اواسط اردوی دوم بنیامین اعلایی که پیش‌تر تحت انجام جراحی آپاندیس قرار گرفته بود، به جمع اردونشینان ملحق شد تا اردوی دوم با 22 بازیکن ادامه یابد.

وی با بیان این‌که سومین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم والیبال نوجوانان پسر با 20 بازیکن برگزار خواهد شد، گفت: اگر بازیکن شایسته‌ای در جریان لیگ برتر نوجوانان یا لیگ دسته یک شناسایی شد، از حضور آن‌ها در اردوهای آینده نیز استفاده می‌کنیم.

وکیلی در پاسخ به این‌که آیا برگزاری تمرینات تیم فولاد سیرجان در سالن فدراسیون والیبال تغییری در روند برگزاری اردوی آماده‌سازی تیم ملی نوجوانان ایجاد کرده یا خیر؟ گفت: برنامه‌هایمان دستخوش تغییر شد و این تغییر برنامه برایمان سخت بود، اما از آن‌جا که نگاه فدراسیون یک نگاه ملی است ما نیز از این نگاه تبعیت می‌کنیم. تیم فولاد سیرجان ایرانیان را به‌عنوان نماینده ایران در مسابقات باشگاه‌های مردان جهان می‌شناسیم.

انتهای پیام//