شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تیم ملی#تیم ملی کشتی#کشتی فرنگی

باوفا: تجربه‌ام می‌گوید عنوان تیمی محو می‌شود/ طلای جوانان را باید افزایش دهیم


باوفا: تجربه‌ام می‌گوید عنوان تیمی محو می‌شود/ طلای جوانان را باید افزایش دهیم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان می‌گوید: هدفش افزایش طلایی‌های کشتی در رده سنی جوانان است، چراکه تجربه‌اش می‌گوید عنوان تیمی از یادها خواهد رفت.

حمید باوفا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص زمان آغاز برنامه‌های تیم ملی کشتی جوانان فرنگی، اظهار داشت: همزمان با برگزاری مرحله پایانی لیگ برتر حتما جلسه‌ای با حمید سوریان خواهیم داشت تا برنامه‌های تیم را مشخص کنیم.

وی تاکید کرد: بحث هماهنگی با تیم ملی بزرگسالان برای من خیلی مهم است، در واقع مهم‌ترین قضیه این است که زنجیره انتقال بین جوانان و بزرگسالان به درستی اتفاق بیافتد. حمید سوریان نقشی محوری در برنامه‌های کشتی فرنگی دارد و قطعا در این راه به ما کمک شایانی خواهد کرد.

باوفا در مورد اینکه چقدر نسبت به وضعیت تیم ملی جوانان شناخت دارد، گفت: نسبت به نفراتی که سال قبل بودند شناخت نسبی دارم، باید بیشتر در این مورد آگاهی کسب کنم تا ببینیم چه چیزی در چنته داریم. یک عده را می‌شناسم، فکر می‌کنم کاری که در آینده انجام خواهیم داد باعث شود که عیار کار دستم بیاید.

سرمربی پیشین تیم ملی جوانان فرنگی که پیش از این به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان تیم را با کارنامه قوی تیم تحویل داده بود، درخصوص اهدافی که در این تیم دنبال می‌کند، خاطرنشان کرد: تجربه من این را می‌گوید که در رده سنی جوانان کیفیت خیلی مهم است. دو طلایی ما در این رده و سایر عنوان‌داران طی این سال‌ها موفق شدند در رده سنی بزرگسالان مدعی شده و روی سکوی جهانی بروند. در حقیقت عنوان تیمی ما محو شد، ولی طلاها و کیفیت کشتی‌گیران از اهمیت زیادی برخوردار بود. امین کاویانی‌نژاد، محمدهادی ساروی، امین میرزازده، علی اکبر یوسفی، پویا ناصرپور، پویا دادمرز، علیرضا نجاتی و... از رده سنی جوانان به بزرگسالان منتقل شدند.

عضو سابق تیم ملی کشتی فرنگی ادامه داد: امسال در جوانان یک طلا گرفتیم، ما باید تعداد طلاهای‌مان را در این رده سنی افزایش دهیم تا آنها بتوانند در رده سنی بزرگسالان حرف برای گفتن داشته باشند و این به کشتی ما کمک می‌کند.

 

انتهای پیام/