شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آمریکا#دانش‌آموز

کشته شدن ۳ دانش‌آموز و زخمی شدن ۶ نفر دیگر بر اثر تیراندازی در میشیگان آمریکا


کشته شدن ۳ دانش‌آموز و زخمی شدن ۶ نفر دیگر بر اثر تیراندازی در میشیگان آمریکا

پلیس ایالت میشیگان آمریکا از کشته شدن سه دانش‌آموز و زخمی شدن شش نفر دیگر بر اثر تیراندازی در یک دبیرستان شهر دیترویت خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، پلیس محلی میشیگان اعلام کرد که در تیراندازی روز سه شنبه در دبیرستانی در منطقه آکسفورد شهر دیترویت، سه دانش آموز کشته شده و شش نفر از جمله یک معلم زخمی شدند.

پلیس محلی افزود: تیراندازی قبل از ساعت یک بعدازظهر به وقت محلی رخ داد و بلافاصله تیم‌های گشت پلیس و آمبولانس به محل حادثه رفتند و مظنون اصلی دستگیر شد.

کلانتری شهرستان اوکلند ایالت میشیگان هم در بیانیه‌ای اعلام کرد که پس از وقوع تیراندازی در دبیرستان، یک دانش آموز 15 ساله بازداشت و اسلحه کشف و ضبط شده است.

مایکل مکابی مقام امنیتی میشیگان به فاکس نیوز گفت که «این یک وضعیت بسیار غم انگیز است. ما والدین زیادی داریم که بابت این حادثه ناراحت و غمگین هستند».

وی افزود: «پلیس بدون مقاومت فرد مهاجم را که یک دانش آموز 15 ساله سال دوم دبیرستان است، پس از شلیک 15 تا 20 گلوله بازداشت کرد».

طبق داده‌های ثبت شده در کشور آمریکا در سال 2020 نزدیک به 20000 نفر در این کشور بر اثر تیراندازی جان خود را از دست داده و همچنین 40000 نفر زخمی شده‌اند.

سال 2021 نیز همانند سالهای گذشته برای کشور آمریکا از لحاظ تیراندازی و خشونت با اسلحه پر حادثه بوده است و طبق داده‌های " Gun Violence Archive" تاکنون 4 هزار و 127 نفر از ابتدای سال 2021 تاکنون در آمریکا بر اثر تیراندازی مرده‌اند.

انتهای پیام