شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#هواداران پرسپولیس#دربی#دایی

شادمانی هواداران پرسپولیس از بازگشت ستاره ؛ دایی کمال آماده دربی شد

آمادگی کمال کامیابی نیا برای دربی پایتخت پس از بازگشت به ترکیب پرسپولیس

بازگشت کمال کامیابی نیا به ترکیب پرسپولیس

کمال کامیابی نیا که به دلیل مصدومیت از ترکیب پرسپولیس دور شده بود، حالا دوباره شرایط ایده آلی یافته است و خود را آماده دربی روز شنبه می کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کمال کامیابی نیا نه تنها برای دومین هفته پیاپی برای سرخ ها بازی کرد بلکه با آمادگی که نشان داد لبخند رضایت را بر لبان یحیی گل محمدی و هواداران پرسپولیس نشاند.

به گزارش پارس فوتبال، کمال کامیابی نیا از آن دسته بازیکن هایی است که طی چند سال اخیر به قول کارشناسان حضورش در میدان هرگز به چشم نمی آمد اما غیبت اش کاملا در میانه میدان سرخ ها توی ذوق می زد. تا فصل جاری کمتر کسی می توانست بی نظمی در برخی بازی های پرسپولیس را به غیبت این هافبک خوش فکر ربط دهد اما در لیگ ۲۱ بالاخره پرسپولیسی ها متوجه ارزش بالای بازی های این بازیکن باتجربه شده و تنها دو بازی برای شماره ۱۱ سرخ ها کافی بود تا نشان دهد حضورش تا چه اندازه می تواند به خط میانی و شکل بازی پرسپولیس شکل و نظم دهد.

کامیابی نیا یک بار دیگر با حضور در میدان به عنوان هافبک وسط، بالانس و هارمونی مناسبی بین خط دفاع و خط حمله برقرار کرد تا دیگر هافبک میانی سرخ ها یعنی میلاد سرلک آزادانه تر به نقاط مختلف زمین سرک کشیده و با فراغ بال بیشتری در تدابیر و تاکتیک های هجومی کادرفنی شرکت کند. همان نقشی که شماره ۱۱ در فصل های گذشته نیز بازی می کرد و نوراللهی کنار او تبدیل به یکی از گل زن ترین بازیکنان پرسپولیس و با حضور در تیم ملی نیز لژیونر شد. از این رو کاملا قابل پیش بینی است میلاد سرلک هم همان راهی را طی کند که نورالهی رفت و …!

به هر روی کامیابی نیا در شبی که برای صد و هشتاد و نهمین بار با پیراهن سرخپوشان پایتخت به میدان رفت با بازوبند کاپیتانی که بر بازو بست به اندازه ای موثر ظاهر شد که در آستانه دربی پایتخت، اهمیت ویژه اش برای پرسپولیسی ها نمایان شود. آن هم در شرایطی که او یکی از دربی بازترین بازیکنان پرسپولیس است و رد پایش در هر ۵ قهرمانی اخیر پرسپولیس دیده می شود.

گفتنی است کامیابی نیا اگرچه برای نخستین بار در یک بازی رسمی از ابتدا بازوبند کاپیتانی را در اختیار داشت اما در مجموع با این مساله، بیگانه نبود. او پیش تر در دیدار مقابل النصر عربستان و مس نوین کرمان نیز دقایقی کاپیتانی پرسپولیس را تجربه کرده بود که در هر دو بازی سرخ ها با کسب برد زمین مسابقه را ترک کردند و شماره ۱۱ حتی در دیدار مقابل مس نوین گلزنی هم کرد.

تجربه هایی که نشان می دهد ظاهرا کاپیتانی کمال کامیابی نیا برای پرسپولیس و این بازیکن خوش یمن است.