شهر خبر

لیگ برتر فوتبال| فولاد صفر - تراکتور صفر؛ سومین تساوی در سه‌شنبه بدون گل + جدول رده‌بندی


لیگ برتر فوتبال| فولاد صفر - تراکتور صفر؛ سومین تساوی در سه‌شنبه بدون گل + جدول رده‌بندی

تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته هفتم لیگ برتر میزبان تراکتور بود که این دیدار با تساوی به پایان رسید تا هت تریک تساوی‌ها را شاهد باشیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دو تیم فولاد خوزستان و تراکتور تبریز در آخرین دیدار از هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 16 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان به مصاف هم رفتند که در پایان به تساوی بدون گل رسیدند.

در این دیدار که یاسر همرنگ قضاوت آن را به عهده داشت، محمد آبشک از فولاد و علی فتجی از تراکتور با کارت زرد داور مسابقه جریمه شدند.

تیم فولاد خوزستان با این تساوی 11 امتیازی شد و با یک پله صعود به رتبه هشتم جدول رسید. تراکتور تبریز هم با رسیدن به امتیاز 8 بالاتر از فجر سپاسی قرار گرفت که با توقف مقابل پدیده مشهد فرصت صعود در جدول را از دست داد و هم اکنون دو تیم به ترتیب رده دهم و یازدهم جدول را در اختیار دارند. پدیده مشهد هم پس از ثبت 5 شکست پیاپی از هفته دوم تا هفته ششم، با تساوی خانگی مقابل فجر سپاسی به دومین امتیاز خود رسیدند که همچنان در قعر جدول و رتبه شانزدهم قرار دارند.

در دیگر دیدارهای برگزار شده امروز، آلومینیوم اراک که شروع خوبی در لیگ برتر داشت و صدرنشینی را هم تجربه کرد، با توقف خانگی مقابل ذوب‌آهن 13 امتیازی شد و فرصت عبور گل‌گهر و پرسپولیس را پیدا نکرد تا در رده چهارم جدول قرار بگیرد. در شرایطی که هم اکنون سپاهان با 16، پرسپولیس با 14 و گل‌گهر با 13 امتیاز و گل زده بهتر نسبت به آلومینیوم رتبه‌های اول تا سوم را به عهده دارند. پس از آلومینیوم اراک هم استقلال با 13 امتیاز و تفاضل گل کمتر، رتبه پنجم جدول را در اختیار گرفت و ذوب‌آهن هم که با تساوی مقابل آلومینیوم اراک 8 امتیازی شده بود، هم اکنون روی پله نهم جدول ایستاده است.

در زیر نتایج کامل بازی‌های هفته هفتم لیگ برتر را مشاهده می‌کنید:

پیکان صفر – گل‌گهر سیرجان یک
صنعت نفت آبادان یک – استقلال یک
سپاهان اصفهان 2 – نساجی مازندران صفر
مس رفسنجان یک – هوادار تهران صفر
پرسپولیس یک – نفت مسجدسلیمان صفر
پدیده مشهد صفر - فجر سپاسی شیراز صفر
آلومینیوم اراک صفر - ذوب‌آهن اصفهان صفر
فولاد خوزستان صفر - تراکتور تبریز صفر

در زیر جدول رده‌بندی را مشاهده می‌کنید:

 

انتهای پیام/