شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#ستاره استقلال

پشت پرده سکوت عجیب ستاره استقلال ؛ چرا اعتراضی نمی کند؟

سکوت رشید مظاهری با وجود نارضایتی از شرایط موجود در استقلال به دلیل ترس از اخراج

سکوت رشید مظاهری نسبت به نیمکت نشینی در استقلال

رشید مظاهری که این روزها به نیمکت نشین محض در استقلال تبدیل شده است، انگار از ترس اخراج شدنش سکوت اختیار کرده و اعتراضی نمی کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

برخی اعضای کادر فنی فصل گذشته استقلال با اشاره به وضعیت کنونی رشید مظاهری در تیم مجیدی به نوعی با وی تسویه حساب کردند!

به گزارش پارس فوتبال و به نقل از میدان، در شرایطی که کانال خبری باشگاه استقلال مدعی شد رشید مظاهری به دلیل مصدومیت امکان حضور در تمرینات استقلال را ندارد، این بازیکن در مصاحبه‌ای اعلام کرد مشکلی برای همراهی استقلال در بازی حساس هفته هشتم مقابل پرسپولیس ندارد.

با مرور سخنان مظاهری و مقایسه آن با خبر منتشر شده از سوی کانال باشگاه متوجه می‌شوید که مظاهری از شرایط خود به هیچ وجه در تیم فوتبال استقلال رضایت ندارد اما به دلیل اینکه به سرنوشت بابک مرادی گرفتار نشود، هیچ اعتراضی به خروج نامش از فهرست استقلال ندارد چون توسط برخی دوستانش متوجه شده است در صورت کوچک‌ترین اعتراضی نسبت به شرایطش از تیم اخراج خواهد شد.

اما با این حال با انجام مصاحبه اخیر به هواداران کد داد که من مشکلی ندارم! اتفاقی که حالا گفته می‌شود با واکنش منفی سرمربی تیم رو به رو شده اما فرهاد مجیدی فعلا قصد واکنش به این موضوع را ندارد چون خوب می‌داند این اتفاق می‌تواند منجر به بروز یک تنش جدی میان او و مظاهری در آستانه دربی پایتخت شود.

بروز این اتفاقات اما باعث شده برخی اعضای کادر فنی سابق باشگاه استقلال با ادبیاتی متفاوت به وی پیغام دهند چگونه فصل گذشته با وجود حضور ثابت در ترکیب استقلال بارها به شرایط موجود اعتراض داشتی اما حالا چون می‌دانی کوچکترین اعتراضی انجام دهی اخراج خواهی شد جرات بیان واقعیت را نداری!

این شرایط، فضای عجیبی را برای مظاهری به وجود آورده اما مظاهری به توصیه نزدیکانش فعلا قصد هیچ‌گونه اعتراضی و واکنشی را ندارد و بعید است تا پایان نیم فصل در این تصمیم خود تغییری ایجاد کند.

منبع: خبرگزاری میدان