شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#اینتر

ماروتا و ۲ مدیر دیگر اینتر ماندنی شدند/ بروزوویچ در آستانه تمدید قرارداد با حقوقی بالاتر

  • اخبار فوتبال جهان

  • ماروتا و ۲ مدیر دیگر اینتر ماندنی شدند/ بروزوویچ در آستانه تمدید قرارداد با حقوقی بالاتر

    مدیراجرایی موفق باشگاه اینتر به دوران کاری خود در کادر مدیریتی قهرمان فصل گذشته سری A ادامه می‌دهد.

    به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه اینتر قرارداد سه مدیر خود جوزپه ماروتا، پیرو اوسیلیو و داریو باچین را تمدید می‌کند.

    کادر مدیریتی اینتر به خصوص ماروتا که دو سال پیش در پی اختلاف با اعضای هیئت رئیسه باشگاه یوونتوس از این تیم جدا شد، نقش پررنگی در احیای نراتزوری طی یکی دو سال گذشته داشته‌اند.

    ماروتا بود که با استخدام آنتونیو کونته به عنوان سرمربی، جذب چند بازیکن تأثیرگذار از جمله نیکولو بارلا، کریستین اریکسن، روملو لوکاکو و اشرف حکیمی (دو بازیکن آخر از اینتر جدا شده‌اند) و دور کردن عوامل دردسرسازی مانند مائورو ایکاردی از باشگاه، سبب شد که اینتر بعد از 11 سال دوباره اسکودتو را کسب کند. در حقیقت او از بدو ورودش به اینتر به عنوان مدیراجرایی، دست راست استیون ژانگ رئیس باشگاه و به نوعی همه‌کاره تیم بوده و علاوه بر موفقیت‌های ورزشی در حوزه اقتصادی نیز باشگاه را از یک بحران مالی بزرگ عبور داد. به همین دلیل هم اینتری‌ها قصد ندارند به این راحتی‌ها این مدیر کارکشته را از دست بدهند و یک قرارداد دو ساله جدید برای او آماده کرده‌اند.

    طبق گزارش سایت توتومرکاتو، علاوه بر ماروتا، قرارداد پیرو اوسیلیو به عنوان مدیر ورزشی باشگاه و معاون او داریو باچین نیز آماده امضای قراردادهایی جدید هستند که تا ماه ژوئن سال 2024 اعتبار دارد.

    در حال حاضر به دلیل عدم حضور استیون ژانگ در ایتالیا در نتیجه محدودیت‌های کرونایی در چین برای سفر به خارج از این کشور، مدیران اینتر باید منتظر رسمی شدن تمدید قراردادهای‌شان بمانند اما به محض بازگشت ژانگ این قراردادها نهایی خواهند شد.

    به گزارش توتومرکاتو؛ باشگاه اینتر علاوه بر قرارداد مدیرانش، قرارداد چند بازیکن دیگر خود از جمله مارسلو بروزوویچ را تمدید خواهد کرد. این هافبک کروات برای عقد یک قرارداد 4 ساله جدید با نراتزوری به توافق رسیده است و به موجب قرارداد جدید سالانه حقوقی بین 5.5 تا 6 میلیون یورو دریافت خواهد کرد.

    انتهای پیام/