شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#شورای شهر#تاکسی

گلایه عضو شورای شهر تهران نسبت به توقف کامل بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی

  • اخبار تهران

  • گلایه عضو شورای شهر تهران نسبت به توقف کامل بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی

    عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران نسبت به توقف کامل بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی انتقاد کرد.

    به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ میثم مظفر در جریان بیست و هشتمین جلسه شورای شهر تهران با انتقاد از توقف پوشش بیمه تکمیلی درمان تاکسیرانان اظهار کرد: متاسفانه باخبر شدیم که این مسئله کاملا متوقف شده است و این در حالی است که بنده در جلسات قبلی در ارتباط با این موضوع تذکر داده بودم و انتظار می‌رفت که معاونت حمل و نقل و ترافیک به این موضوع بپردازد.

    وی با بیان اینکه پیش از این 15 هزار از 80 هزار نفر از رانندگان تاکسی از بیمه تکمیلی درمان استفاده می‌کردند، گفت: متاسفانه این تعداد نیز از پوشش بیمه تکمیلی حذف شده‌اند و این در حالی است که باید به مسائل درمانی این گروه از جامعه توجه ویژه‌ای شود و این اتفاق ناگواری است که صورت گرفته است.

    مظفر ادامه داد: البته بنده پیش از این این مسئله را به معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گوشزد کرده بودم اما متاسفانه اعتنایی به این موضوع نشده بود.

    وی همچنین به حل نشدن منع تردد تاکسی‌های دفاتر ویژه و اعمال جریمه توسط پلیس راهور اشاره کرد و گفت: علی‌رغم اینکه این تاکسی‌ها برای ارائه خدمات نیاز به تردد در اطراف تهران دارند اما متاسفانه با اعمال جریمه توسط پلیس راهور روبرو می‌شوند.

    عضو شورای شهر تهران گفت: در روزهای گذشته نیز رانندگان تاکسی نسبت به این موضوع گلایه‌های شدیدی را مطرح کردند و این در حالی است که بنده در رابطه با مشکلات این گروه از جامعه مکاتباتی را با رئیس دفتر شهردار تهران، وزارت کشور و ... داشته‌ام ولی هنوز پاسخی به این تذکرات و گلایه‌ها داده نشده است.

    انتهای پیام/