شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس

وعده جذاب پیشکسوت محبوب پرسپولیس به هواداران

حسین عبدی : پرسپولیس به زودی از دیگر تیم ها فاصله خواهد گرفت

حسین عبدی ، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت : پرسپولیس در صورتی که در کار های روانی بیشتر کار کند به زودی از بقیه تیم ها فاصله خواهد گرفت.

حسین عبدی ، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت : پرسپولیس در صورتی که در کار های روانی بیشتر کار کند به زودی از بقیه تیم ها فاصله خواهد گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حسین عبدی درباره عملکرد پرسپولیس و برتری این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار کرد:

این سه امتیاز خیلی مهم بود و پرسپولیسی‌ها توانستند خودشان را به بالای جدول برسانند اما در نیمه اول، پرسپولیس توفیق چندانی نداشت و حتی نفتی‌ها یک موقعیت خیلی خوب داشتند که نتوانستند استفاده کنند. اواخر بازی، پرسپولیس چند موقعیت ایجاد کرد و تا محوطه جریمه هم خوب ظاهر شد اما در ادامه ناموفق بود.

او ادامه داد:

در نیمه دوم، تغییراتی که انجام شد در دقایق ابتدایی بازی مثمرثمر بود و توانستیم بهتر بازی کنیم اما باز هم در ادامه، بازی متعادل شد و کمتر دیدیم پرسپولیس، نفت مسجدسلیمان را تحت فشار قرار دهد. یک توپ هم عبدی نتوانست گل کند که این باعث می‌شود تیم و بازیکنان نتوانند روند رو به رشدشان را ادامه دهند اما نکته‌ای که وجود دارد این است که وقتی پرسپولیس گل می‌زند راحت‌تر بازی می‌کند و سعی می‌کند گلش را حفظ کند و بازی را تحت شعاع قرار می‌دهد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با بیان این‌که “قبل از گل استرس در تیم پرسپولیس حاکم است و گاهی اوقات بازیکنان به خاطر این استرس از بازی خودشان فاصله می‌گیرند،” گفت:

باید از نظر روحی و روانی کار شود و تیم بتواند از دقیقه یک تا دقیقه ۹۰ کار خودش را انجام دهد. اگر بتوانند در دقایق ابتدایی تیم حریف را تحت فشار قرار دهند و به گل برسند، بهترین شرایط اتفاق خواهد افتاد. گلزنی سریع در ابتدای بازی فلسفه پرسپولیس است و باید بتوانند این روند را ادامه دهند.

حسین عبدی اضافه کرد:

فقط چند تیم در لیگ هستند که می‌توانند خودشان را متمایز کنند و بقیه تیم‌ها در میانه‌ها و اواخر جدول خواهند بود. این را می‌توان از نوع بازی‌های همه تیم‌ها دید. بازی‌های امسال اکثرا پایاپای است و کار برای تیم‌های مدعی هم سخت خواهد بود. هنوز ندیده‌ام تیمی بتواند خودش را از بقیه تیم‌ها جدا کند. البته هنوز خیلی مانده و پرسپولیس می‌تواند خودش را از دیگر تیم‌ها جدا کند اما باید روی کارهای روانی و تاکتیکی بیشتر کار و دقت کند.