شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس

حرف زشت و تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس درباره تیم شهرستانی!

سرمربی پرسپولیس گفت:بازی با نفت برای ما مثل بازی دستگرمی بود.

حرف زشت و تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس درباره تیم شهرستانی!

به گزارش منیبان؛ یحیی گل محمدی بعد از پیروزی یک برصفر مقابل نفت مسجد سلیمان  اظهار داشت:بازی دست ما بود. بازی دستگرمی شده بود و حس مسابقه وجود نداشت.

وی در مورد مشکلات مالی پرسپولیس عنوان کرد: قبل از دربی نمی خواهم زیاد صحبت کنم ولی همه مشکلات را می‌دانند.

سرمربی پرسپولیس افزود: بازی در مجموع مسابقه جذابی نبود. موقعیت‌های زیادی روی دروازه‌ها  ایجاد نشد اما سه امتیاز حساس را گرفتیم. حریف تیمی دونده، جوان و با سرعت انتقال خوب بود که در عرض و طول زمین خیلی خوب فضاهایی را که ما دنبالش بودیم را می‌بست. البته این مسئله را باید عنوان کنم که بازی مقدار زیادی تحت تأثیر اتفاقات قبل از مسابقه بود.

گل‌محمدی تصریح کرد: بازیکنان 30-40 دقیقه در رختکن منتظر بودند اسم این مشکلات را چه بگذاریم. حس مسابقه و رقابت از هر دو تیم گرفته شده بود بازی تحت تأثیر این مسائل بود. بازیکن بعد از گرم کردن حدود 40 دقیقه در رختکن منتظر می‌ماند. این حسی را که برای انجام مسابقه داشتند را از بین می‌برد.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به پیروزی تیمش گفت: سه امتیاز حساس و مهم را گرفتیم و خدا را شکر می‌کنیم از بابت اینکه بازیکنانی داریم که در مواقع حساس و روزهای سخت یار و یاور تیم هستند. امشب شب تولد مهرداد میناوند بود جا دارد این برد را به روح او تقدیم کنیم ان‌شاءالله روحش در آرامش بود.

وی در مورد استوری گلایه‌آمیز بازیکنان از مشکلات و همچنین قول صدری برای پرداخت پول اظهار داشت: همه از این مسائل خبر دارند اجازه دهید راجع به این مسائل زیاد حرف نزنیم و تمرکزمان روی دربی، ریکاوری و تمرینات پیش‌رو بگذاریم تا یک بازی خوب انجام بدهیم. همه می‌دانیم که دربی چقدر حساس و مهم است و بهتر است راجع به این مسائل حرف نزنیم.

وبگردی