شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#سپاهان#نساجی

سپاهان بالاتر از سطح آسیا/ برای محرومیت ضربه خوردیم

سپاهان بالاتر از سطح آسیا/ برای محرومیت ضربه خوردیم

اصفهان- سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: سر محرومیت من تیم ضربه خورد و امیدوارم از هفته بعد به هارمونی برسیم.

به گزارش خبرنگار مهر، ساکت الهامی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران بعد از مصاف با سپاهان در خصوص تقریب خود در این بازی اظهار داشت: قبل از هر چیز به تیم خوب سپاهان تبریک می‌گویم، به آقا محرم، کادر فنی محترم‌شان و بازیکنان سپاهان که واقعاً یک تیم با کلاس و بالاتر از سطح آسیا از هر لحاظ مدیریت، بازیکن و کادر فنی ایجاد کردند.

وی افزود: آدم لذت می‌برد وقتی این شرایط و ورزشگاه را می‌بیند، سپاهان یکی از آبروهای فوتبال کشور ما است و مه ایران به این تیم افتخار می‌کنند آنها ساختار قوی و خوبی دارند که باعث شده تیم قابل احترامی باشند.

گل اول سپاهان حق آنها بود

سرمربی تیم فوتبال نساجی ادامه داد: در بازی نیمه اول سپاهان خیلی بهتر از ما بود و حق آنها بود با گل به رختکن بروند، اما نیمه دوم شرایط نزدیک تر بود و ما روی یک غفلت در زمانی که فکر می‌کنم از رقیب بهتر بودیم گل دوم را دریافت کردیم و بعد از گل دوم شرایط بازی به نوعی شد که بازیکنان نتوانستند به بازی برگردند.

وی تاکید کرد: بعد از گل دوم شرایط برابر شد، ما توان زدن گل نداشتیم و سپاهان از اندوخته‌های خود مراقبت می‌کرد، اما نبود بازیکنان ما امروز واقعاً تأثیرگذار بود، ما امروز چهار مهره تأثیرگذار خود مثل اکبر صادقی را در اختیار نداشتیم که روی عملکرد ما تأثیرگذار بود.

سخت‌ترین قرعه اول لیگ به ما خورد

الهامی ابراز داشت: سخت‌ترین قرعه ممکن در اول لیگ به ما خورده بود، ما خارج خانه با استقلال، پرسپولیس، سپاهان و گل گهر بازی کردیم و در خانه با پیکان بازی کردیم که در خارج خانه بهتر بازی می‌کند که از شکست آنها در خانه مقابل گل گهر این موضوع مشخص است و فکر می‌کنم در ادامه به هارمونی برسیم و در درجه اول بازی هوادار پسند و بعد توأم با نتیجه ارائه بدهیم.

وی اضافه کرد: سر محرومیت ضرر کردیم، انشاالله دیگر این محرومیت‌ها پیش نیاید، من مجموعاً پنج بازی نبودم و ضربه آن را تیم خورد، خودتان می‌دانید حضور سرمربی در کنار زمین چقدر تأثیرگذار است و امیدوارم از بازی بعدی به روند خوب خود برسیم.