شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#استقلال#دربی#نفت

پرسپولیس قبل از دربی استقلال را جا گذاشت | شاگردان یحیی دوباره مدعی شدند

شاگردان یحیی گل محمدی با پیروزی برابر نفت به رتبه دومجدول رسیدند.

امیری

به گزارش همشهری آنلاین دیدار پرسپولیس و نفت میسجد سلیمان در حالی که قرار بود از ساعت ۱۸ آغاز شود اما به دلیل درخواست یک میلیارد تومانی شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی از پرسپولیس و سازمان لیگ فوتبال با تاخیر نیم ساعته و از ساعت ۱۸:۳۰ آغاز شد.  در نیمه اول شاگردان یحیی گل محمدی به رغم اینکه توپ و میدان را در اختیار داشتند اما موفق نشدند تا موقعیت جدی روی دروازه نفت ایحاد کنند و این دیدار در این نیمه با تساوی به پایان رسید.

در نیمه دوم اما سرخ ها بازی روانتری به نمایش گذاشتند و در دقیقه ۵۰ روی حرکت خوب مهدی ترابی و سانتر دقیق او این مهدی عبدی بود که موفق شد تا پرسپولیس را به گل برساند.

لحظاتی بعد از این گل روی توپ ربایی عالی عیسی آل کثیر  عبدی می توانست خودش و پرسپولیس را دوگله کند اما مهاجم جوان سرخ ها موفق نشد تا دروازه خالی را باز کند. در ادامه یحیی گل محمدی با چند تعویض تلاش کرد تا بازیکنان تاثیرگذارش را برای دربی حفظ کند. این بازی در نهایت با همان تک گل مهدی عبدی به سود پرسپولیس به پایان رسید تا سرخ ها با ۱۴ امتیاز به رده دوم جدول برسند و بالاتر از استقلال و گل گهر ۱۳ امتیازی قرار بگیرند.

در جدول لیگ برتر سپاهان با ۱۶ امتیاز صدرنشین است.

داور: کوپال ناظمی 

کمک داوران: سعید قاسمی – محمدعلی پورمتقی

کارت زرد: مهران امیری، حمید عبدالهی( مربی) ، مجید عیدی، محمد مهدی احمدی ( نفت مسجدسلیمان) حمید مطهری( مربی) افشین پیروانی( مدیر)( پرسپولیس)

کارت قرمز:-

گل: مهدی عبدی( دقیقه ۵۰) پرسپولیس

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، فرشاد فرجی، علی نعمتی، مهدی شیری، سعید آقایی( از دقیقه ۴۶  سیامک نعمتی)، میلاد سرلک، کمال کامیابی نیا، مهدی ترابی( از دقیقه ۸۸ علی شجاعی)، وحید امیری، مهدی عبدی(از دقیقه ۹۰ سید علیرضا ابراهیمی)، عیسی آل کثیر( از دقیقه ۸۵ حامد پاکدل)

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

ترکیب نفت مسجدسلیمان:علی محسن زاده، مجتبی لطفی، محمد بلبلی( از دقیقه ۶۴ مهران امیری)، امیر روستایی، میثم نقی زاده( از دقیقه ۸۲ سینا خادم پور)، محمد مهدی احمدی، مجید عیدی، مسلم مجدمی، سجاد حیدری( از دقیقه ۶۴ میرهادی میرجوان)، علی عبدالله زاده، هاتف نادری

سرمربی: فراز کمالوند