شهر خبر

نظم تاکتیکی تیم بهم خورد/ بازی ارزشمند نساجی

نظم تاکتیکی تیم بهم خورد/ بازی ارزشمند نساجی

اصفهان- سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت:نیمه دوم نظم تاکتیکی که باید می‌داشتیم را نداشتیم، درست است تیم من دو هیچ برده و باید خوشحال باشم اما تیم من در دقایقی نظمی که باید داشته باشد را نداشت.

به گزارش خبرنگار مهر، محرم نویدکیا شامگاه دوشنبه در نشست خبری بعد از مصاف با نساجی اظهار داشت: بازی تاکتیکی و بسیار خوبی به خصوص برای هواداران در خانه بود، در کل بازی خوبی را شاهد بودیم.

وی افزود: نیمه اول بازی پایاپای و نزدیکی را شاهد بودیم و هر دو تیم در حال آنالیز یکدیگر بودند، اما اگر بخواهم منطقی صحبت کنم قبل از اینکه بتوانیم به گل برسیم بازی معمولی را انجام دادیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: بعد از زدن گل شرایط تیم خیلی بهتر شد و توانستیم موقعیت‌های گل خوبی را روی دروازه نساجی ایجاد کنیم و در نیمه دوم بازی بود که نساجی می‌خواست امتیاز بگیرد.

در ضربات آخر موقعیت سوزی کردیم

وی تصریح کرد: به دلیل هدف نساجی در این نیمه آنها فضاهای خیلی خوبی را به ما داد که توانستیم از برخی از آنها استفاده کنیم اما در ضربات آخر نتوانستیم موفق عمل کنیم و موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم.

نویدکیا تاکید کرد: در این هفت بازی که انجام دادیم فکر کنم نساجی تنها تیمی بود که توانست اینقدر به دفاع‌های ما در نیمه دوم فشار وارد کند و این قابل احترام است که با این شرایط می‌توانند در اصفهان این بازی را ارائه دهند.

وی اضافه کرد: نیمه دوم آن نظم تاکتیکی که باید می‌داشتیم را نداشتیم، درست است تیم من دو هیچ برده و باید خوشحال باشم اما تیم من در دقایقی هم نظمی که باید داشته باشد را رعایت نکرد.

بعضی اوقات نظم نداریم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تاکید کرد: باید فوق العاده روی این موضوع حرف بزنیم که بعضی اوقات نظم باید را نداریم، درست است ما موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم اما نباید بگذاریم اینقدر به دفاع‌های چپ و راست فشار وارد شود اگر بتوانیم این نظم را برگردانیم کار مهمی کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: اگر بخواهم در مورد شهریار حرف بزنم اول باید از سجاد بگویم که یک مهاجم هدف است و سال گذشته آقای گل لیگ شده اما یک از خود گذشتگی را به خرج داده که وینگر بازی می‌کند و مهاجم هدف نیست.

نویدکیا ابراز داشت: شهریار بازی‌های قبل نیز تمام تلاش خود را انجام می‌داد اما موقعیت چندانی نداشت اما در بازی گذشته نیمه دوم چند موقعیت خیلی خوب داشت که از آنها استفاده نکرد، این بازی خوب عملکرد کرد اما در یکی دو صحنه انتظار داشتیم از بازیکنی مثل شهریار که بهتر کار کند.