شهر خبر
گفت‌وگو|

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس: هر فرد آزادی خواه نمی‌تواند با موجودیت رژیم غاصب صهیونیستی کنار بیاید

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: هر فردی که آزادی خواه باشد، نمی‌تواند با موجودیت رژیم نامشروع و غاصب صهیونیستی کنار بیاید.

خبرگزاری میزان -  سید نظام‌الدین موسوی، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با میزان، اظهار داشت: هر فردی که آزادی خواه و عدالت طلب باشد، نمی‌تواند با موجودیت رژیم نامشروع و غاصب صهیونیستی کنار بیاید.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: یکسری اقدامات سازش طلبانه با صحنه گردانی آمریکا و انگلیس برای هویت بخشی به رژیم صهیونیستی دنبال می‌شود. آنان برای هویت بخشی به رژیم غاصب صهیونیستی از کشور‌های ارتجاع منطقه هم کمک می‌گیرند که بعید می‌دانم این اقدامات آنان راه به جایی ببرد.

موسوی افزود: سابقه تاریخی نشان می‌دهد که صهیونیست‌ها هیچگاه به مذاکرات و پیمان‌هایی که منعقد کردند، پایبند نبودند. البته ساده لوحانی که با رژیم صهیونسیتی پیمان بستند، خودشان هم به خوبی فهمیدند که چه اشتباهی بزرگی را مرتکب شدند.

وی همچنین در ادامه اضافه کرد: آمریکا و برخی از کشور‌های غربی به دنبال آن هستند که با این اقدامات خود چند صباحی به یک عمر ننگین رژیم صهیونیستی اضافه کنند. البته هیچ شکی نیست که رژیم صهیونیستی باید در درازمدت سرزمین‌های اشغالی را به مردم فلسطین واگذار کند و مردم فلسطین باید خودشان سرنوشتشان را تعیین کنند.

  • انتهای پیام/