شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ناجا

مجروح شدن دو مامور ناجا در درگیری با قاچاقچیان مسلح

مجروح شدن دو مامور ناجا در درگیری با قاچاقچیان مسلح

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از درگیری سنگین مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان های خاش و ایرانشهر با اعضای باند مسلح قاچاق مواد افیونی و مجروح شدن دو مامور انتظامی خبر داد.

سردار طاهری اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ،اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد مخدر را که قصد انتقال 2 محموله بزرگ مواد افیونی از شهرستان های ایرانشهر و خاش به مرکز کشور را داشتند شناسایی کردند.

وی افزود: در یک عملیات روز گذشته مأموران انتظامی شهرستان خاش یک تیم از این باند مسلح را که به وسیله یک دستگاه وانت تویوتا و یک دستگاه پژو 405 حوالی روستای شیر آباد خاش در حال انتقال محموله مواد مخدر بودندشناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این عملیات یک ساعته قاچاقچیان با رها کردن خودروهای حامل مواد به سمت ارتفاعات منطقه فراری شدند.

سردار طاهری با بیان اینکه در این عملیات یک نفر از سوداگران مرگ دستگیر و خودرو های حامل مواد توقیف شدافزود: در ادامه این عملیات بعد از روز گذشته مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایرانشهر نیز با یک تیم دیگر از این باند مسلح، درگیرشدند .

 وی با بیان اینکه این باند به وسیله 2 دستگاه وانت تویوتا در یکی از محورهای فرعی شهرستان مذکور در حال انتقال محموله مواد افیونی بودند افزود : در این عملیات هم  سوداگران مرگ به سمت نخلستان های اطراف فرار کردند و هر 2 خودروی حامل مواد مخدر آنها توقیف شد.

سردار طاهری با اشاره به دستگیری یک سوداگر مرگ، توقیف 4 دستگاه خودروی حامل مقادیر زیادی مواد مخدر و کشف مقادیری سلاح و مهمات در نتیجه این 2 عملیات تاکید کرد :  در این درگیری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خاش با قاچاقچیان مسلح 2 مأمور جان برکف پلیس این شهرستان مجروح و به مراکز درمانی منتقل شده اند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به تلاش پلیس برای دستگیری اشرار مسلح فراری خاطر نشان کرد: اطلاعات تکمیلی در این خصوص و همچنین میزان مواد کشف شده متعاقبا اعلام خواهد شد.