به گزارش خبرنگار سیاسی برنا،«علی نادری» نماینده مردم تهران در توییتر خود نوشت؛ بارها موضوعات مختلف را همین جا به مردم توضیح داده ام. 

در خصوص توییت قبلی هم طبق همین رویه عرض می کنم که بنده به عنوان رئیس شورای اجرایی اتحادیه جهانی بین المجالس مجلس، در این سفر هر روز ساعت هشت صبح تا هشت شب در پنل ها و نشست های مختلف حضور داشتم که 1: گزارش آنها در توییت های قبلی قابل مشاهده است. دیشب ساعت نه شب و بعد از اتمام جلسات با توجه به اینکه در دوره دانشجویی هم بعضا بازی های لیگ اروپا را با توجه به رویکردهای مردم شناختی دنبال میکردم، از این فرصت در پایان برنامه کاری روزانه استفاده کردم .

2:  طبق گزارش های قبلی از جلسات و برنامه ها که منتشر کردم، این مورد را هم به اشتراک گذاشتم ، چرا که مسئله ای برای پنهان کردن از مردم وجود ندارد.

3: این برنامه و بازدید از شهر در شب قبل از آن تنها برنامه جانبی بود که در این سفر داشتم و در عین حال اگر باعث رنجش مردم عزیزمان شده عذر خواهم. 

از این به بعد هم همچنان خودم را مقید به ارائه گزارش فعالیت ها و برنامه ها می دانم

گفتنی است  علی نادری نماینده تهران  که به منظور شرکت در صدو چهل و سومین اجلاس بین المجالس جهانی به مادرید سفر کرده بود،  با انتشار توییتی از حضور خود در ورزشگاه سانتیاگو و تماشای بازی رئال مادرید و سویا در حاشیه حضور ش خبر داد. این  توییت در فضای مجازی با انتقاد کاربران مواجه شد.