شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#باشگاه پرسپولیس#کادر فنی

صدری: بخشی از مطالبات اعضای تیم ‌پرسپولیس پرداخت می‌شود/ قرارداد با کارگزار به زودی اجرایی خواهد شد

  • اخبار فوتبال ایران

  • صدری: بخشی از مطالبات اعضای تیم ‌پرسپولیس پرداخت می‌شود/ قرارداد با کارگزار به زودی اجرایی خواهد شد

    مجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس اعلام کرد با اقداماتی که در حال انجام است، مبلغ قابل توجهی از مطالبات بازیکنان و کادر فنی این تیم پرداخت می‌شود.

    به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سیدمجید صدری گفت: به اعضای تیم وعده داده بودم تا بازی با صنعت نفت آبادان بخشی از مطالبات‌شان پرداخت شود، اما متأسفانه به واسطه مشکلاتی که بر سر راه عقد قرارداد با کارگزار پیش آمد، میسر نشد که از این بابت از مربیان و بازیکنان تیم و هواداران عذرخواهی می‌شود، اما به یاری خدا این موارد در روزهای آینده محقق خواهد شد.

    وی ادامه داد: در این ارتباط اقدامات لازم در حال انجام است تا مبلغ موردنظر به حساب بازیکنان و مربیان واریز شود. همچنین با رفع مشکلات در روزهای آینده قرارداد با کارگزار موردنظر باشگاه را به امضا رسانده و اجرایی خواهیم کرد.

    سرپرست باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما به دنبال کارگزار بودیم و باشگاه باید درآمد داشته باشد تا بتواند مطالبات را پرداخت کند و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که این کار را انجام دهیم.

    صدری تأکید کرد: همانطور که همه می‌دانند ما میراث‌دار بدهی‌های دوره‌های گذشته هستیم و این مشکلات، گرفتاری‌هایی را برای باشگاه به وجود آورده است، اما تمام این مسائل مانع کار ما نمی‌شود. تمام تلاش ما این است که تیم بدون مشکل و با آرامش به رقابت با حریفان برود.

    انتهای پیام/