شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم ملی فوتبال

واکنش جالب کاپیتان لبنان به خوشحالی جنجالی اسکوچیچ

کاپیتان تیم ملی فوتبال لبنان به خوشحالی جنجالی اسکوچیچ در دیدار برابر این تیم واکنش نشان داد.

واکنش جالب کاپیتان لبنان به خوشحالی جنجالی اسکوچیچ
خبرورزشی -

تیم ملی فوتبال لبنان در دیدار حساس برابر ایران در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ با نتیجه دو بر یک شکست خورد. لبنان تا آخرین دقیقه وقت اصلی با یک گل از ایران جلو بود اما در چند دقیقه پیروزی را با شکست عوض کرد.

در دقایق پایانی بازی به جنجال کشیده شد. دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از زدن گل تساوی به طرف نیمکت لبنان خوشحالی کرد و این نیمکت نشینان حریف را خشمگین کرد و باعث شد تا داور این مربی کروات را اخراج کند.

حسن معتوق کاپیتان لبنان که این بازی حساس را به خاطر آسیب دیدگی از دست داد در واکنش به اتفاقات جنجالی پایان بازی گفت: در دیدار حساس برابر ایران تمرکز خود را در دقایق پایانی از دست دادیم. اگر در این بازی پیروز می‌شدیم کسی از اشتباهات سخن به میان نمی‌آورد. برابر ایران هجومی بازی نکردیم. بعد از آنکه به گل رسیدیم به کارهای دفاعی پرداختیم.

او ادامه داد: اگر ربیع عطایا به بازی می‌رفت و یا از یک هافبک دفاعی دیگر بازی می‌کردیم می توانستیم دروازه خود را بسته نگه داریم. به هر حال این جزئیات هم می تواند درست باشد و هم اشتباه. البته باید بگویم فضای که ایرانی‌ها به وجود آوردند روی ما تاثیر گذاشت. رفتار سرمربی این تیم بعد از گل نخست باعث شد تا تیم تمرکز خود را از دست بدهیم، البته به نظرم نباید این سرمربی را سرزنش کرد.