شهرخبر

حسینی: شخصیت تیمی خودمان را نشان داده‌ایم و در جدول هم بالا می‌رویم/ کار با آقای عنایتی خیلی راحت است

حسینی: شخصیت تیمی خودمان را نشان داده‌ایم و در جدول هم بالا می‌رویم/ کار با آقای عنایتی خیلی راحت است

بازیکن تیم هوادار قبل از بازی امروز مقابل مس رفسنجان درباره آمادگی تیمش صحبت کرد.

محمد حسینی مدافع 26 ساله تیم هوادار  درباره آمادگی تیمش و نتایج اخیرشان گفت: شاید عملکرد ما در حد انتظار نبوده ولی خدا را شکر رفته رفته نتایج تیم بهتر خواهد شد و شخصیت تیم شکل می‌گیرد. در بازی آخرمان مقابل آلومینیوم اراک خیلی خوب عمل کردیم ولی با کمی بدشانسی مواجه شدیم، اگر کمی دقت می‌کردیم در دقیقه 88 بازی کار را تمام می‌کردیم. درکل عملکرد خوب و قابل قبولی داشتیم، ما برای پیروزی رفته بودیم اما به تساوی رضایت دادیم. آلومینیوم حرفی برای گفتن مقابل تیم ما نداشت و فقط یک موقعیت دادیم، در صورتی که تیم بزرگی مثل پرسپولیس را هم سال گذشته و هم امسال را شکست داده بود اما تیم ما با کمترین تجربه خیلی خوب عمل کرد.

او ادامه داد: اینکه در بازی‌های مهم شکست نخوریم به ما شخصیت تیمی می‌دهد. ما مقابل تیم های خوب و بزرگی از اول فصل بازی کرده‌ایم و نشان دادیم تیم هودار شایستگی و پتانسیل بالایی دارد و قطعاً با گذشت زمان و ثبات تیم در لیگ برتر شاهد صعود تیم در جدول هستیم.

مدافع هوادار در ادامه صحبت‌هایش از روند این تیم با توجه به اینکه اولین سال حضور در لیگ برتر را دارد بیان کرد: صد در صد جایگاه های بالای جدول را بدست می‌آوریم چراکه تیم ما طوری بسته شده که به نظر من عنصرهایی که یک تیم خوب در سطح لیگ برتر باید داشته باشد را دارد. 

اوا در ادامه افزود: امسال تیم هوادار فوق‌العاده است، هم بازیکن های داریم که شخصیت بزرگی دارند و هم کادر فنی خوب، مجرب و بزرگ که شک ندارم امسال حرف زیادی برای گفتن داریم و رتبه تک رقمی را در جدول بدست می‌آوریم. فقط باید کمی به تیم زمان دهیم و اگر تمرکز روی تک تک بازی‌ها داشته باشیم و تلاش کنیم مطمئنا به اهدافمان دست پیدا می‌کنیم.

محمد حسینی از تجربه کار با غلامرضا عنایتی گفت: فوق العاده است انسان دوستداشتنی هستند. دو الی 3 سال بود که قسمت نمی‌شد با ایشان کار کنم در صورتی که با هم در ارتباط بودیم ولی این اتفاق نمی‌افتاد. کار کردن با ایشان خیلی خوب هست و همیشه یک جو دوستانه در تیم حاکم است. آقا رضا بسیار شوخ طبع هستند و احساس راحتی دارم از کار کردن با ایشان و رفتارشان باعث شده همه‌ی بچه‌ها در تیم از جان مایه بذارند. 

بازیکن هوادار درباره بازی مقابل مس رفسنجان گفت: ما در هر بازی به دنبال برد هستیم و فرقی نمی‌کند مقابل کدام تیم بازی می‌کنیم. مس رفسنجان یک تیم خیلی خوبی است که ساختار خیلی خوبی دارد. بازیکنان خیلی خوبی دارد ولی ما به این بازی امیدواریم و انشالله دست پر برگردیم.