شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#دولت#فضای مجازی

پیشنهاد دولت به مجلس درباره حمایت از کاربران فضای مجازی

پیشنهاد دولت به مجلس درباره حمایت از کاربران فضای مجازی

سخنگوی کمیسیون مشترک طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی از رای‌گیری درباره کلیت این طرح در نشست فردای کمیسیون متبوعش خبر داد.

لطف‌الله سیاهکلی سخنگوی کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی با اشاره به جزئیات نشست صبح امروز (دوشنبه) این کمیسیون گفت: دولت یک پیشنهادی را از طریق وزارت ارتباطات به کمیسیون مشترک ارائه داده است که در کمیسیون مورد بحث قرار گرفت ولی از آنجا که تعداد اعضا در جلسه صبح امروز به حد نصاب نرسید مقرر شد که در نشست آتی کمیسیون، این مسئله به رای‌گیری گذاشته شود که آیا پیشنهاد دولت به مرکز پژوهش‌ها ارسال شود و با طرح قبلی مجدداً جمع‌بندی شود یا اینکه در جریان بررسی طرح در کمیسیون پیشنهادات مختلف نیز مورد بررسی قرار گیرد.

وی درباره جزئیات پیشنهاد وزارت ارتباطات خاطرنشان کرد: پیشنهاد دولت که در واقع شامل طرح قبلی مجلس می‌شد که با اعمال تغییراتی همراه بوده است، در قالب  4 سطح از جمله تعیین جایگاه شورای عالی فضای مجازی، کمیسیون عالی تنظیم مقررات، تنظیم‌گرهای موضوعی و تخصصی و سرویس‌ها و اپلیکشن‌های داخلی است.

سخنگوی کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی با اشاره به زمان رای‌گیری درباره کلیت این طرح گفت:‌ مقرر شد در ابتدای جلسه فردای کمیسیون کلیت طرح به رای گذاشته شود./ تسنیم