شهر خبر

کوهن: ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ شکست خواهد خورد

  • اخبار آمریکا

  • کوهن: ترامپ در انتخابات 2024 شکست خواهد خورد

    وکیل سابق ترامپ بر این باور است که اگر رئیس جمهور پیشین آمریکا در رقابت‌های ریاست جمهوری ۲۰۲۴ شرکت کند، شکست خواهد خورد.

    به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، مایکل کوهن وکیل سابق دونالد ترامپ روز یکشنبه در اظهاراتی گفت: ترامپ اگر در رقابت های ریاست جمهوری 2024 شرکت کند، شکست خواهد خورد.

    کوهن که به یکی از منتقدان سرسخت رئیس جمهور پیشین آمریکا تبدیل شده است، در طی مصاحبه با شبکه ان‌بی‌سی به تلاش های ترامپ برای دریافت کمک های مالی سیاسی اشاره کرد و مدعی شد که ترامپ در مورد نامزدی مجدد صحبت می کند زیرا درباره آینده سیاسی خود کاملا نگران است و این نگرانی رو به افزایش است.

    وی در ادامه ادعاهای ترامپ درباره سرقت انتخابات 2020 را رد کرد و گفت: این انتخابات از وی دزدیده نشده است. اگر در انتخابات شکست بخورد، همان طور که در انتخابات 2024 نیز شکست خواهد خورد، برای این دروغ بزرگ چه اتفاقی خواهد افتاد؟

    ترامپ هنوز به طور رسمی اعلام نکرده است که آیا در رقابت های انتخاباتی 2024 شرکت خواهد کرد یا نه. برخی جمهوریخواهان بر این باورند که ترامپ قصد شرکت مجدد در انتخابات 2024 را دارد.

    ترامپ اخیرا در مصاحبه‌ای گفته است که احتمالا تصمیم نهایی اش درباره شرکت در انتخابات 2024 را پس از انتخابات میان دوره‌ای 2022 اعلام خواهد کرد.

    انتهای پیام/