ماجرای استوری جنجالی پرسپولیسی‌ها چیست؟

پرسپولیس درحالی امروز در یک بازی مهم به مصاف نفت مسجد سلیمان خواهد رفت که یک استوری اعتراض آمیز، حاشیه ای جدید برای قهرمان ۵ دوره اخیر فوتبال ایران به وجود آورد.

پرسپولیسی ها در صفحه شخصی خود نوشتند: سلام به هواداران محترم پرسپولیس، در پس همه اتفاقات خوشایندی که در سال های اخیر برای پرسپولیس به وجود آمده همیشه مشکلاتی بوده که در سایه موفقیت‌ها قرار گرفته و دیده نشده. بزرگ‌ترین مشکل ما در سال های اخیر مشکلات عدیده و همیشگی مالی بوده که باعث شده تا فشار زیادی را تحمل کنیم اما دم نزدیم تا دل نگرانی برای شما هواداران به وجود نیاید اما سکوت تا کجا؟ تا کی؟

درباره این مشکلات باید حرف زد. درباره قول‌هایی که همیشه داده شد اما عمل نشد باید حرف زد. رقبا با بهترین امکانات آماده مقابله با ما می‌شوند اما ما همیشه باید از مشکلات مالی و کمبود امکانات حرف بزنیم. این عدالتی نیست که ما در ورزش به دنبال آن بودیم. حالا شما همه این مشکلات همیشگی را بگذارید کنار بازیکنانی که در این سال ها از ما جدا شدند تا متوجه باشید چه شرایط سختی را سپری می‌کنیم. پرسپولیس نام بزرگی است و برای بزرگی کردن نیازهایی دارد اما عجیب است که چرا ما باید همیشه بین وعده و نرسیدن در حرکت باشیم. به امید روزی که پرسپولیس و هوادارانش در جایگاه اصلی و همیشگی خود قرار بگیرند.

اما پشت پرده این استوری‌های مشترک چیست؟

بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس تا اینجای فصل چیزی حدود ۵ درصد دریافتی داشتند درحالیکه باید بین ۲۰ تا ۲۵ درصد از قراردادشان را دریافت می کردند. صدری به پرسپولیسی ها قول داده بود که تا قبل از بازی مقابل صنعت نفت آبادان به حسابشان پول واریز خواهد کرد ولی این اتفاق رخ نداد تا بازیکنان و اعضای کادرفنی پرسپولیس حسابی شاکی شوند.

ماجرای استوری جنجالی پرسپولیسی‌ها چیست؟

شنیده ها حاکی از آن است که در ابتدا پرسپولیسی ها قصد داشتند چند روزی اعتصاب کنند تا به این شکل اعتراض خود را نشان دهند، ولی در پیش بودن دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان و البته نزدیک شدن به دربی، آنها را از تصمیمشان منصرف کرد و پرسپولیسی‌ها به جای اعتصاب تصمیم گرفتند، اعتراضشان را به وضع موجود در قالب استوری نشان دهند.

همچنین بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس از وزارت ورزش کمی گلایه دارند. آنها معتقدند انتخاب نشدن مدیرعامل و مشخص نبودن هیئت مدیره به آنها ضربه می زند و معلوم نیست آنها دقیقا با چه کسی طرف هستند. این مشکلات تقریبا در همه سال های گذشته هم وجود داشته ولی به نظر می رسد مدافع عنوان قهرمانی در این فصل با چالش های بیشتری روبرو خواهد بود و همین موضوع کار را برای تکرار قهرمانی های قبل بسیار سخت خواهد کرد.