امیرحسین فشنگچی، بازیکن اسبق پرسپولیس، در خصوص وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: فکر می‌کنم پرسپولیس در مقایسه با بازی های ابتدایی خود در لیگ برتر شرایط بهتری را به دست آورده و در بازی برابر صنعت‌نفت آبادان ضمن نمایش فنی و فوتبالی خوب در نتیجه‌گیری هم موفق عمل کرد و توانست برد خوبی را به دست آورد.

وی در ادامه افزود: در یکی دو بازی اخیر یحیی گل محمدی برنامه تغییر سیستم را در پرسپولیس ارزیابی کرد که به نظر می رسد با توجه به داشته های فعلی این تیم، پرسپولیس در دفاع 4 نفره موفق تر است، سیستمی که در بازی برابر صنعت‌نفت آبادان جواب داد و پرسپولیس توانست نمایش فوتبالی خوبی را ارئه دهد. به هر حال این تیم با توجه به تغییرات و شرایط فعلی اش برای رسیدن به وضعیت ایده آل نیازمند زمان است و در بازی اخیر گوشه‌هایی از این شرایط خوب را از پرسپولیس شاهد بودیم.

بازیکن سال‌های گذشته سرخ‌ها با اشاره به انتقاداتی که از برخی خریدهای پرسپولیس مطرح می‌شود، تصریح کرد: بازیکنانی که در ابتدای فصل از پرسپولیس جدا شده‌اند، همگی از بهترین‌ها بودند که در حال حاضر در ترکیب فیکس و ثابت تیم ملی بازی می‌کنند و از بازیکنان تاثیرگذار پرسپولیس محسوب می‌شدند. به هر صورت نفرات جدید هم جزو بهترین‌ها بودند که از سوی کادر فنی پرسپولیس برای حضور در این تیم انتخاب شده اند. به نظر من بازی در پرسپولیس سخت است و نفرات جدید برای ایجاد هماهنگی با شرایط تیم بزرگی مانند پرسپولیس نیازمند زمان هستند و باید این فرصت به آنها داده شود تا خود را با شرایط این تیم وفق دهند.

فشنگچی در خصوص دیدار پرسپولیس برابر نفت مسجدسلیمان به خبرنگار برنا گفت: پرسپولیس در حال حاضر از اعتماد به نفس خوبی برخوردار است و با توجه به این که بازی پیش رو، دیدار قبل از دربی است، تیم تلاش ویژه ای دارد تا بتواند با برد و پیروزی به استقبال دیدار برابر استقلال برود. با توجه به این که پرسپولیس در آزادی از حریفش پذیرایی می کند، کیفیت زمین هم به این تیم کمک می کند تا بتواند به نتیجه دلخواه و مطلوبی در این بازی دست پیدا کند.

هافبک قدیمی پرسپولیس در مورد عملکرد کمال کامیابی‌نیا در بازی اخیر این تیم برابر صنعت‌نفت آبادان تاکید کرد: کمال بازیکن خوب و باتجربه‌ای است که در سال‌های اخیر جزو ارکان اصلی پرسپولیس محسوب می‌شد که متاسفانه در فصل جدید به خاطر مصدومیت نتوانسته بود برای پرسپولیس به میدان برود اما برابر صنعت‌نفت آبادان نشان داد هر وقت به میدان می رود، می‌تواند بازیکن موثری باشد. او حتی در فصل قبل در برهه‌ای در پست دفاع آخر هم برای پرسپولیس بازی کرد و در پست غیر تخصصی اش هم موفق بود.

فشنگچی که در فصل قبل کاپیتان تیم هوادار بود ولی به خاطر مصدومیت فصل را زودتر از موعد با این تیم به پایان رساند در مورد آخرین وضعیت خود گفت: دوران نقاهتم رو به پایان است و کار با وزنه را هم آغاز کرده ام و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، از نیم فصل آماده حضور در میدان می شوم. تا زمانی که مشکلم به طور کامل برطرف شود، اولویتم این است که به دوران بازی ام در فوتبال ادامه دهم. اگر ببینم شرایط برای بازی برایم مهیا نیست، کارم را با مربیگری در فوتبال ادامه خواهم داد.

بازیکن فصل قبل هوادار در خصوص وضعیت این تیم در لیگ برتر تصریح کرد: به هرحال این تیم و برخی از بازیکنانش اولین تجربه بازی در لیگ برتر را پشت سر می گذارند و نیازمند زمان هستند. این در شرایطی است که در قرعه کشی، قرعه نسبتا سختی در ابتدای فصل نصیب این تیم شد و آنها با اکثر مدعیان لیگ امسال بازی داشته‌اند. امیدوارم شرایط برای هوادار به زودی تغییر کند و این تیم بتواند در ادامه فصل به وضعیت خود در جدول رده بندی سر و سامان دهد.

انتهای پیام // 4