شهرخبر

پسر نوجوان قربانی خشم پدر معتاد

قتل نمایه

مرد معتاد پس از درگیری با همسر و پسر نوجوانش آنها را با ضربه‌های کارد مصدوم کرد که در این درگیری پسر ۱۶ ساله به قتل رسید.

به گزارش مشرق، سرهنگ عبدالله صادقی فرمانده انتظامی شهرستان راز و جرگلان خراسان شمالی در تشریح این خبر گفت: حدود ساعت ۲۱ جمعه شب در پی اعلام یک مورد نزاع و درگیری خانوادگی منجر به قتل به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ بلافاصله مأموران انتظامی در محل حاضر شدند. نخستین بررسی‌های مأموران حاضر در صحنه حاکی از آن بود که پدر خانواده به مواد مخدر اعتیاد دارد و طی درگیری با همسر و پسر ۱۶ ساله‌اش و با توجه به عدم توانایی در کنترل خشم با استفاده از چاقو آنها را مصدوم کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان راز و جرگلان با اشاره به اینکه در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شده که این پدر و پسر سابقه درگیری در روزهای گذشته را داشته‌اند، بیان کرد: بلافاصله مصدومان توسط اورژانس به درمانگاه منتقل شدند که متأسفانه پسر ۱۶ ساله با توجه به‌شدت جراحات وارده فوت کرد.

صادقی با اشاره به اینکه متهم به قتل هم‌اکنون در بازداشت به سر می‌برد، تصریح کرد: تحقیقات بیشتر در زمینه این پرونده توسط مأموران پلیس آگاهی ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران