شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#لیگ قهرمانان آسیا#تیم ملی#جدید#قطر

احتمال کناره‌گیری السد از فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا

  • اخبار فوتبال جهان

  • احتمال کناره‌گیری السد از فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا

    تغییر برنامه مسابقات فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا همچنین آماده‌سازی تیم ملی قطر به منظور حضور در جام جهانی، ممکن است مانع از حضور باشگاه السد در رقابت‌های دوره آتی مسابقات باشگاهی آسیا شود.

    به گزارش خبرگزاری تسنیم، احمد الانصاری مسئول رسانه‎ای باشگاه السد با اعلام این موضوع اظهار داشت: ممکن است السد با توجه به برنامه آماده‌سازی تیم ملی در دوره بعدی مسابقات لیگ قهرمانان حاضر نشود. این تصمیم با توجه به استراتژی جدید سازمان لیگ ستارگان قطر و البته غیبت ملی‌پوشان باشگاه به دلیل حضور در اردوی تیم ملی اتخاذ خواهد شد.

    الانصاری اضافه کرد: پیش از این در مورد موضوع با ژاوی به تفاهم رسیده بودیم که با توجه به عدم حضور ملی‌پوشان و اهمیت منافع تیم ملی السد در لیگ قهرمانان شرکت نکند. در این مورد لازم است با سرمربی جدید هم نشستی داشته باشیم چرا که حضور در مسابقات در غیاب 12،13 بازیکن شاخص تیم ما مشکل‎سازی است و یک تیم کامل را در اختیار نداریم.

    براساس اعلام تقویم فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا این مسابقات از دهم ماه می سال 2022 (20 اردیبهشت) به صورت رفت و برگشت آغاز می‎شود در حالی که مسابقات لیگ ستارگان و جام حذفی قطر تا اول آوریل (12 فروردین) به پایان می‌رسد و برنامه آماده‌سازی تیم ملی قطر برای حضور در جام جهانی آغاز خواهد شد. بر این اساس بدون ملی‌پوشان امکان حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا وجود ندارد.

    مسئول رسانه‌ای باشگاه السد همچنین در خصوص عدم معرفی سرمربی جدید این تیم پس از جدایی ژاوی گفت: ما در مقطع بازی‌های ملی هستیم و در تمرینات هم مشکلی وجود ندارد چرا که تنها چند لژیونر و بازیکن جوان را در اختیار داریم و سایر نفرات در اردوهای تیم‌های ملی هستند. سرمربی جدید تیم هم به زودی انتخاب و معرفی خواهد شد.

    انتهای پیام/