شهر خبر

ماهی سرخ شده داخل بشقاب در رستوران زنده شد! +فیلم عجیب

به تازگی ویدئویی در دنیای مجازی به اشتراک گذاشته شده است که نشان میدهد در یک رستوران چینی یک ماهی سرخ شده در بشقاب مشتری زنده می شود.

ماهی سرخ شده داخل بشقاب در رستوران زنده شد! +فیلم عجیب

به گزارش منیبان؛ گروهی از سرو کنندگان غذا پس از دیدن زنده شدن ماهی سرخ شده و پریدنش از ظرف شوکه شدند. فیلم های منتشر شده که با گوشی موبایل ضبط شده است نشان میدهد که یک ماهی پهن در ظرف همراه سبزیجات و سویا و سس سرو میشده که ناگهان به حرکت در آمده و می پرد و در نهایت از داخل ظرف روی میز فرار می کند و دو مرد حاضر در پشت میز با دیدن ماهی برگشته از مرگ از روی صندلیشان میپرند ، ویدیویی که در ادامه این بخش مشاهده می کنید در چین گرفته شده است در دوم ماه مه در یوتوب چینی منتشر شده است.

طبق گفته آی اف ال ساینس این حرکت به دلیل واکنش شیمیایی است که ماهیچه ماهی را تحریک میکند ،مغز ماهی کاملا مرده است اما در فیلم مشخص است که ماهیچه هایش زنده است

چارلز گریشام استاد شیمی در دانشگاه ویریجینا به دیسکاوری نیوز توضیح داد که باوجود اینکه ماهی واقعا مرده است بیشتر بافت های آن زنده است.او گفت:هرچند عملکرد مغزی از دست رفته است بافت ها همچنان به محرک ها پاسخ خواهند داد . اضافه کردن چیزهایی مانند نمک یا سوس سویا میتواند باعث ایجاد اسپاسم عضلانی در ماهی تازه کشته شده بشود.

وبگردی