شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آموزش و پرورش#وزارتخانه

تجربه‌های اقتصادی "یوسف نوری" می‌تواند برای رفع مشکلات فرهنگیان استفاده شود

  • اخبار فرهنگیان و مدارس

  • تجربه‌های اقتصادی "یوسف نوری" می‌تواند برای رفع مشکلات فرهنگیان استفاده شود

    دبیر اول کمیسیون برنامه و بودجه گفت: فعالیت‌های اقتصادی گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش هیچ منافاتی با مدیریت این وزارتخانه ندارد.

    به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، غلامحسین کرمی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به معرفی « یوسف نوری» به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش اظهار کرد: برآورد من این است که آقای یوسف نوری رأی می‌آورد و دلیل این صحبتم این است که ایشان بیشتر از دو گزینه قبلی با بدنه آموزش‌ و پرورش آشنایی دارد.

    کرمی افزود: مهم است وزیر آینده با دغدغه فرهنگیان و مشکلات معلمان از نزدیک آشنایی داشته باشد و آقای نوری این ویژگی‌ها را دارا هستند.

    دبیر اول کمیسیون برنامه و بودجه درباره آشنایی یوسف نوری با فعالیت‌های اقتصادی هم گفت: فعالیت‌های اقتصادی گزینه پیشنهادی هیچ منافاتی با مدیریت آموزش‌ و پرورش ندارند. ولی قطعاً ایشان وقتی وارد وزارت آموزش‌ و پرورش می‌شود باید دغدغه‌اش معلمان باشد و از تجربه‌های اقتصادی‌اش برای رفع مشکلات فرهنگیان استفاده کند.

    وی افزود: آنچه مهم است وزیر پیشنهادی وزارت آموزش‌ و پرورش باید بعد از انتخاب شدن نسبت به اجرای برنامه‌هایی که در صحن مجلس وعده می‌دهد، تعهد داشته باشد.

    «یوسف نوری» متولد سال 1340 در ایلام و دارای دکتری تخصصی مدیریت از دانشگاه علامه طباطبائی است. مدیرکل برنامه و بودجه و رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش، عضو هیات امنای صندوق ذخیره فرهنگیان کشور، تدریس در مدارس و دانشسرای تربیت معلم استان ایلام و مدارس ایران در قطر و بحرین از جمله سوابق اجرایی و فرهنگی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش است. وی همچنین مؤلف چند جلد کتاب تخصصی و در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء نیز فعالیت داشته است.

    جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش یکشنبه 7 آذرماه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

     

    انتهای پیام/