به گزارش برنا؛ عاطفه کشاورز، اظهار کرد: مریم عبدالله پور در وزن منهای ۴۷ کیلوگرم، سحر قنبری منهای ۵۲ کیلوگرم، رزا ابراهیمی منهای ۵۸ کیلوگرم و رومینا چمسوروکی ۴ بانوی پاراتکواندوکار هستند که برای شرکت در بازی های پاراآسیایی جوانان فردا یکشنبه ۷ آذر عازم بحرین خواهند شد.

وی گفت: چون تکواندو برای نخستین بار در بازی های پاراآسیایی جوانان شرکت می‌کند، متاسفانه هیچ شناختی نسبت به حریفان آسیایی نداریم و با دست خالی و بدون اطلاع از حریفان در بازی های پاراآسیایی جوانان حضور پیدا خواهیم کرد. البته بانوان تکواندوکار در آمادگی خوبی بسر می‌برند و امیدوار به کسب مدال در اولین حضور در این بازیها هستیم.

سرمربی تیم ملی پاراتکواندو جوانان در پاسخ به این پرسش که چند مرحله اردو برای آماده سازی ورزشکاران اعزامی به بحرین برگزار شده است، افزود: برای آماده‌سازی تکواندوکاران جوان تنها دو مرحله اردو برگزار کردیم که البته شرایط راضی کننده است و ورزشکاران در سطح آمادگی خوبی قرار دارند.

کشاورز همچنین در خصوص وضعیت تیم ملی بزرگسالان نیز گفت: بعد از پایان بازی های پاراآسیایی جوانان، تیم ملی بزرگسالان نیز برای شرکت در مسابقات جهانی اواسط آذر راهی ترکیه می‌شود. در حال حاضر بانوان تکواندوکار نزدیک به ۲ ماه است که در اردوی آمادگی بسر می‌برند و این امیدواری وجود دارد که در اولین حضور خود در مسابقات جهانی به نتایج خوبی دست پیدا کنند.

وی در پایان یکی از اهداف تیم پاراتکواندوی بانوان را حضور موفق در بازی های پاراآسیایی هانگژو چین عنوان کرد و افزود: با وجود این که در مدت کوتاهی تیم ملی پاراتکواندوی بانوان تشکیل شده است، اما پیشرفت آنها چشمگیر بوده و امید زیادی داریم که در بازی های پاراآسیایی چین برای اولین بار به مدال دست پیدا کنیم.

انتهای پیام//