به گزارش برنا؛ فینال تمام برزیلی امسال در حالی در ورزشگاه سنتناریو برگزار می‌شود که این ۲ تیم ۲ ماه پیش در سر آ برزیل به مصاف هم رفته‌اند و فلامنگو توانسته ۳-۱ رقیب را شکست دهد. پیش از آن‌ دیدار هم فلامنگو ۳ بار پیاپی دیگر رقیب قرمز و مشکی‌پوش را مقهور قدرت خود کرده بود. آماری که باعث شده داویید لوئیز، مدافع تیم فلامنگو قاطعانه از قهرمانی این تیم در لیبرتادوس سخن بگوید.

پالمیراس البته حریف چندان دست و پا بسته‌ای نیست و امسال می‌خواهد از قهرمانی خود در لیبرتادورس دفاع کند. آن‌ها سال گذشته در فینال سانتوس را در دیگر فینال تمام برزیلی شکست دادند و امسال پس از شکست مینیه‌رو به فینال رسیدند.

در ۵ دیدار آخر هر تیم در لیگ برزیل، پالمیراس یک برد، ۳ شکست و یک تساوی داشته اما فلامنگو با ۴ برد پیاپی و روحیه‌ای خوب پای به میدان می‌گذارد.

در جدول پرافتخارترین تیم‌های آمریکای جنوبی هر دو تیم با ۲ قهرمانی جزء پرافتخارترین‌های برزیل به شمار می‌روند هر چند که پالمیراس ۳ نایب قهرمانی هم در کارنامه‌اش ثبت کرده اما فلامنگو هیچ نایب قهرمانی ندارد.

گفتنی است از بازیکنان مشهور داخل زمین می‌توان به فلیپه لوئیز،‌ داوید لوئیز و گابی گل در فلامنگو و فلیپه ملو در پالمیراس اشاره کرد.