شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تیم ملی#جام جهانی#صعود به جام جهانی

تیم ملی و گذشته‌ها را فراموش نکردیم آقای رئیس/ شما هم لطفاً فراموش نکنید!

بازی‌های بسیار سخت‌تری در انتظار تیم ملی است؛ اگر کار ما برای صعود به جام جهانی تمام شده، نقاط تاریک دیگری وجود دارد که حل نشده باقی مانده است.

شهاب الدین عزیزی خادم - فدراسیون فوتبال
خبرورزشی -

آرتین زهرابی؛ رییس فدراسیون فوتبال در آیین نکوداشت سازندگان فوتبال ایران گفت: اگر فکر کنیم به ۶ ماه گذشته که فوتبال ایران وضعیتش چطور بود و الان چطور است همه چیز مشخص است و الان تیم ملی برای سریع‌ترین صعودش آماده می‌شود. آدم‌ها زود فراموش می‌کنند، اما فوتبال ایران چند ماه پیش با یک مساوی در بحرین از حضور در جام جهانی کنار می‌رفت، ولی امروز فوتبال ایران سرافراز و سربلند است.

***

خب حق با عزیزی خادم است. او روی اسب برنده شرط می‌بندد و اوضاع و احوال تیم ملی را در ۶ ماه گذشته یادمان می‌آورد!

انگار مسبب تمام بلاهایی که سر تیم ملی آمد و پروژه صعود به جام جهانی با شاهکار ویلموتس دچار مخاطره شد ما بودیم. گویی این ما بودیم که پس از دو صعود پیاپی تیم ملی به جام جهانی، زیر چرخ های فوتبال ایران چوب گذاشتیم! انگار آن قرارداد عجیب و غریب با ویلموتس هم کار ما بود.

اگر رئیس فدراسیون فوتبال ما تصور می‌کند گذشته ها فراموش شده باید خدمت ایشان عرض کنیم که هرگز این ایام ماضی از ذهن فوتبالدوستان محو نمی‌شود. خوب یادمان می‌آید در عرصه فوتبال ملی چه کارهایی انجام شد، چه نتایجی به دست آمد؛ مقابل چه تیم هایی در دنیا به میدان رفتیم و در زمینه تغییر نسل و حضور بازیکنان امروزی، چقدر متحول شدیم.

وضعیت امروز تیم ملی هم در نتیجه گیری با استقبال افکار عمومی مواجه شده است؛ هیچ کس فراموش نکرده چه بودیم و چه شدیم. فقط از منظر فوتبالی قضیه می‌گوییم به فکر لحظات شکست هم باشید. اینکه روی اسب برنده نشسته ایم و با سرعت می‌تازیم، دلیل بر آن نیست که از روز باخت غافل شویم.

بازی های بسیار سخت تری در انتظار تیم ملی است؛ اگر کار ما برای صعود به جام جهانی تمام شده، نقاط تاریک دیگری وجود دارد که حل نشده باقی مانده است. به فکر روزهای سخت باشید. به جام جهانی. به حریفانی که با آنها در یک گروه قرار می‌گیریم. به آوردگاهی که دیگر جای شوخی و بازی های کودکانه نیست.

ما بدون شک همه چیز را به شما یادآوری خواهیم کرد؛ به وقت و در زمان خودش ...