به گزارش برنا، افسانه دهقانی، نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال در نشست خبری امروز اظهار کرد: تیم ملی هندبال بانوان ایران برای نخستین بار است که گام در مسابقات جهانی می‌گذارد. بازیکنان ما با حجاب کامل اسلامی، نماد زیبایی زنان کشورمان را در جهان به نمایش خواهند گذاشت. امیدوارم نماینده شایسته‌ای برای کشورمان باشیم.

وی درخصوص پاداش پرداخت شده به تیم‌ملی بانوان پس از تاریخ سازی در رقابت‌های آسیایی گفت: در اردن که مربیان ما درگیر بیماری بودند، پاکدل رئیس فدراسیون، خود را به اردن رساند و پاداش بچه‌ها را پرداخت کرد. پاداش به دلار بود و قدردان زحمات بچه‌ها هستیم. وزیر ورزش هم پاداشی برای آنها در نظر گرفت.

نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال در پاسخ به خبرنگاری درباره شانس بانوان برای شرکت در بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو گفت: طبق صحبت با معاون بانوان وزارت ورزش و با توجه به دستاوردهای خوب هندبال و اینکه دو تیم می‌توانند مجوز حضور در این بازی‌ها را داشته باشد، یک تیم ممکن است هندبال باشد. ولی هنوز چیزی قطعی شده نیست یک طرف ماجرا ما هستیم که مشتاقیم این اتفاق رخ بدهد و طرف دیگر تصمیم گیرنده کمیته ملی المپیک است.