شهرخبر

در واکنش به اظهارات درودگر؛

کریمی دست روی ضعف سازمان لیگ گذاشت/مگر تابه حال حساب پس داده‌اید؟

کریمی دست روی ضعف سازمان لیگ گذاشت/مگر تابه حال حساب پس داده‌اید؟

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران و یکی از نامزدهای حضور در انتخابات فدراسیون به انتقاد از رویه‌ای که در سازمان لیگ جاری است پرداخت و روی نقطه ضعف بزرگ فوتبال ایران دست گذاشت.

به گزارش خبرنگار مهر، آتش اختلافات باشگاه‌ها با سازمان لیگ فوتبال ایران برای تعیین تکلیف تبلیغات محیطی هر روز شلعه‌ورتر می‌شود و با وجود این که در اختیار گرفتن این فضا حق باشگاه‌هاست اما از آنجایی که سازمان لیگ و برخی افراد مسئول در آن حاضر به کوتاه آمدن نیستند، درگیری طرفین همچنان ادامه دارد.

دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در شرایطی خواستار در اختیار گرفتن تبلیغات محیطی شده اند که شفاف سازی درستی در مورد کارگزار خود و مبالغ قرارداد سالانه نداشته اند. نقطه ضعفی که سالهاست در سازمان لیگ فوتبال ایران وجود دارد و هیچ شفاف سازی در مورد میزان درآمد و سهم باشگاه ها صورت نگرفته است.

با این حال اصرار باشگاه های استقلال و پرسپولیس برای گرفتن تبلیغات محیطی برخی مسئولان سازمان لیگ را به تکاپو انداخته است که مقابل این خواسته بایستند و هر روز بهانه جدیدی را برای ندادن این حق مطرح می کنند.

علی کریمی بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران و یکی از نامزدهای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون در واکنش به اظهارات صادق درودگر دست روی نقطه ضعف آنها گذاشته و تاکید کرده که سازمان لیگ هیچ حساب و کتابی در قبال میزان درآمد و تبلیغات محیطی پس نداده است.

کریمی در تازه ترین پیام خود عنوان کرد: « مگه توی این چند سال که همه چیز دستتون بود به کسی حساب و کتاب پس دادین که الان نقش دایه مهربانتر از مادر رو برای تیم های بیچاره بازی می کنید؟ تمام این حرفها واسه نونه، واسه نونه.»

نکته ای که علی کریمی به آن اشاره کرده سالهاست به عنوان پاشنه آشیل فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ پا برجاست و این دو نهاد فوتبالی در قبال درآمدهای مختلف هیچگونه شفاف سازی نمی کنند و ظاهرا هیچ نهادی هم در کشور نیست که به این موضوع ورود کند و خواستار ارائه گزارش شفاف از قراردادها و ... شود.