شهرخبر

وطن‌پرست: برای کسب نتیجه در هندبال قهرمانی جهان یکدل هستیم/ برای شکست به اسپانیا نمی‌رویم

  • اخبار والیبال|بسکتبال|هندبال

  • وطن‌پرست: برای کسب نتیجه در هندبال قهرمانی جهان یکدل هستیم/ برای شکست به اسپانیا نمی‌رویم

    ملی‌پوش هندبال بانوان گفت: برای حضور در مسابقات جهانی احساس غرور می‌کنم و امیدوارم عملکرد خوبی را از هندبال ایران به نمایش بگذاریم.

    به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مینا وطن‌پرست در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی هندبال بانوان قبل از اعزام به مسابقات جهانی اسپانیا اظهار داشت: 22 سال است هندبال بازی می‌کنم. برای اولین بار است که یک رشته تیمی و توپی کسب سهمیه جهانی کرده است. امیدوارم سایر رشته‌ها هم بتوانند به این شرایط برسند.

    وی افزود: برای حضور در مسابقات جهانی احساس غرور می‌کنم و امیدوارم عملکرد خوبی را از هندبال ایران به نمایش بگذاریم.

    ملی‌پوش هندبال کشورمان در خصوص شرایط اردوها گفت: همه چیز در اردو ایده‌آل است و همه برای کسب بهترین نتیجه یک‌دل هستیم. کادر فنی و فدراسیون تلاش زیادی کردند و امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم و پاسخ تلاش‌های آنها را بدهیم.

     وطن‌پرست عنوان کرد: فکر نمی‌کنم ترکیب تیم تغییر زیادی کرده باشد. بازیکنان جوان به تیم اضافه شده و به تصمیم فدراسیون احترام می‌گذاریم و آنها این کار را برای مسابقات جهانی انجام دادند تا کسب تجربه کنند.

    وطن‌پرست در خصوص رقبای ایران گفت: با تیم‌های قدرتمندی همگروه هستیم. ما در قهرمانی آسیا بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشتیم و امیدوارم آن را تکرار کنیم. برای باخت نمی‌رویم، ولی حریفان ما سال‌هاست در سطح جهان صاحب عنوان هستند.

    انتهای پیام/