شهر خبر

فرناندز نظاره‌گر تمرین تیم ملی هندبال بانوان

  • اخبار والیبال|بسکتبال|هندبال

  • فرناندز نظاره‌گر تمرین تیم ملی هندبال بانوان

    سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان نظاره‌گر تمرین امروز بانوان ملی‌پوش هندبال کشورمان بود.

    به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، آخرین مرحله از اردوی تیم ملی هندبال بانوان کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان امروز در حالی برگزار شد که مانوئل فرناندز سرمربی تیم ملی مردان نیز از نزدیک نظاره‌گر این تمرین بود. فرناندز در مورد شرایط تیم ملی هندبال بانوان، گفت: حس انگیزه، تلاش و مبارزه را در آنها می‌بینم. آنها برای ما نمونه و الگو هستند، اما ایران گروه سختی در مسابقات قهرمانی جهان دارد.

    وی افزود: نروژ و رومانی دو تیم بزرگ هستند و قزاقستان هم عملکرد خوبی داشته است. یک تیم ملی برای رشد باید قدم به قدم پیش برود و امکانات و تجربه بین‌المللی داشته باشد. برای حضور در این تورنمنت برگزاری چند دیدار تدارکاتی هم مهم است، اما تیم ملی ایران در حالی راهی مسابقات می‌شود که چنین بازی‌هایی را نداشته باشد.

    سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان خاطرنشان کرد: تیم ما مقابل نروژ و رومانی شانس خیلی کمی دارد. همه باید از حضور در مسابقات لذت ببریم و اصلاً عجله نکنیم. این تیم نشان داد که شخصیت و انگیزه لازم را دارد که در آن شرایط سخت که مربی‌اش در بیمارستان بود، مقابل اردن میزبان پیروز شدند و سهمیه کسب کردند.

     

    انتهای پیام/