به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی کمیته همگانی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، مسعود حیدرزاده، مسئول کمیته همگانی فدارسیون بدنسازی در دیدار با هادی افشار، رئیس امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی نفت ایران در جهت برگزاری پویش، جشنواره و فستیوال های ورزشی رایزنی و گفت و گو کرد.

حیدرزاده با اشاره به این که صنعت نفت کشور از زیرساخت ها و مجموعه های ورزشی بسیار بزرگ و مجهزی برخوردار است، گفت: امروز می توان با بهره گیری از زیرساخت های وزارت نفت و دانش و مربیان فدراسیون بدنسازی برای کارکنان شرکت ملی نفت ایران و خانواده های آن ها دوره های آموزشی و پرورشی برگزار کرد.

مسئول کمیته همگانی فدارسیون بدنسازی تصریح کرد: در نخستین گام به دنبال این هستیم تا پویش آماده شو برای کارکنان و خانواده های صنایع نفت ایران برگزار شود تا در راستای شاداب سازی و تندرستی کارکنان و خانواده های آن ها نیز هم افزایی صورت گیرد.

هادی افشار، رئیس امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی نفت ایران با اشاره به این که شیوع کرونا، در رویدادهای ورزشی شرکت ملی نفت ایران خلل ایجاد کرد، از همکاری با فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در راستای توسعه ورزش استقبال و برگزاری رویدادهای ورزشی مشترک را به فال نیک گرفت.

انتهای پیام//