شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#داعش#مسجد#جمعه#ختم#نماز جمعه

برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای نماز در مسجد «فاطمیه» قندهار

  • اخبار افغانستان

  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای نماز در مسجد «فاطمیه» قندهار

    پیش از نماز جمعه در مسجد جامع قندهار، شیعیان مراسم فاتحه و ختم قرآن به یاد شهدای حمله اخیر گروه تروریستی داعش به این مسجد را برگزار کردند.

    به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، ظهر جمعه در مسجد جامع قندهار پیش از برگزاری نماز جمعه، شیعیان این شهر، مراسم فاتحه و ختم قرآن را به  یاد شهدای حمله اخیر داعش به این مسجد، برگزار کردند.

    شرکت کنندگان در این مراسم از طالبان خواستند تا عاملان این جنایت مجازات شوند.

    کشور افغانستان , شیعیان ,

    پس از مراسم ختم قرآن برای شهدای محراب مسجد جامع فاطمیه، نماز جمعه در همین مکان مقدس با شکوه و عظمت توسط شهروندان قندهاری برگزارشد.

    بزرگان  اهل تشیع  قندهار از طالبان در این مراسم خواستند تا فتنه داعش را ریشه کن کنند. همچنین عاملان رویداد تروریستی به مسجد جامع فاطمیه را مجازات شوند.

    کشور افغانستان , شیعیان ,

    فرمانده پلیس ولایت قندهار نیز در این مراسم خبر از دستگیری دو نفر از عاملان این حمله تروریستی داده و گفته بود که ما به دنبال پیدا کردن لانه های تروریست‌ها هستیم.

    وی اظهار داشت که پس از تکمیل شدن پرونده و بازداشت تمام عاملان این رویداد تروریستی، اطلاعات بیشتر را درکنفرانس خبری در اختیار رسانه ها قرارخواهد داد.

    گروه تروریستی داعش، جمعه 23 مهرماه سال جاری به نمازگزاران در مسجد «امام بارگاه فاطمیه» شهر قندهار در جنوب افغانستان حمله کرد.

    بر اثر دو انفجار تروریستی دستکم 150 نفر شهید و بیش از 200  تن دیگر نیز زخمی شدند.

    انتهای پیام/.