نادر شاملو، کارشناس تنیس روی میز، درباره عملکرد تیم ملی ایران در رقابت های قهرمانی جهان آمریکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: از تیم دوبل نیما و نوشاد انتظار بیشتری داشتیم. به هر صورت این دو بازیکن سال‌ها باهم بازی می‌کنند و هماهنگی خیلی خوبی دارند اما متاسفانه در این مسابقات عملکرد مناسبی نداشتند اما در بخش انفرادی نوشاد خوب بازی کرد به ویژه در بازی نخست با قدرت ظاهر شد ولی در ادامه مقابل نماینده بلژیک با این که می‌توانست برنده باشد اما نتیجه را واگذار کرد که این هم از بخشی از یک بازی است و باید پذیرفت.

وی افزود: سایر بچه‌ها هم بد نبودند. هدایی بازی خوبی انجام داد مقابل بلاروس و قبلا بازی را به او باخته بود اما این بار موفق شد به پیروزی برسد. در ادامه مسابقات هم به رنک یک دنیا خورد که واقعا بازی کردن و به پیروزی رسیدن مقابل رنک یک دنیا کار آسانی نیست. تیم ایران تلاش خود را کرد، هرچند انتظار بیشتری وجود داشت.

شاملو در پایان با اشاره به بازی‌های آسیایی هانگژو و شانس تکرار مدال برنز دوره قبل گفت: درست 9 ماه به بازی‌های آسیایی زمان باقی است. نوشاد واقعا بازیکن بزرگ و با تجربه‌ای است، نگاه به بازی‌های اخیر او در مسابقات جهانی نکنید، کار هر کسی نیست که بتواند مدال برنز آسیا را بگیرد و او قبلا این اتفاق را رقم زده و مطمئن هستم اگر اردوهای بهتر و مسابقات بیشتری برای تیم تدارک دیده شود باز هم شاهد مدال‌آوری تنیس روی میز ایران در بازی‌های آسیایی خواهیم بود. نیما هم بعد از المپیک شرایط بهتری پیدا کرده، هدایی را داریم که واقعا بازیکن ارزنده‌ای است. سایر دوستان هم همین‌طور که خوشبتانه پشتوانه سازی خوبی داشتیم و این امید وجود دارد در آینده باز هم اخبار خوبی را از این رشته بشنویم.

انتهای پیام// 3