شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جدید

قسمت اول سری تازه برنامه «هفت» امشب روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.

در حالی که کمتر از ۱۰ هفته به آغاز چهلمین جشنواره فیلم فجر باقی مانده، فصل ششم برنامه سینمایی «هفت» محصول گروه اجتماعی شبکه سه سیما، بدون اطلاع‌رسانی رسمی از امشب ۵ آذرماه روی آنتن خواهد رفت.

مطابق با آنچه در جدول پخش سایت شبکه سه آمده، این برنامه در ساعت ۱۲ نیمه‌شب و به مدت ۳ ساعت و ۲۱ دقیقه پخش خواهد شد. در سایت شبکه سه، نام مجتبی امینی به عنوان تهیه‌کننده سری جدید نیز ذکر شده است.

بر اساس ویدیویی که در صفحه محمدتقی فهیم منتشر شده، در این قسمت از «هفت»، میز نقد فیلم سینمایی «قهرمان» با حضور او و مسعود فراستی روی آنتن خواهد رفت. در این ویدیو صدای شاهین شجری کهن دیگر منتقد سینما نیز شنیده می‌شود. بر این اساس ممکن است او نیز در این میز نقد حضور داشته باشد.

در عین حال صفحه اینستاگرام و کانال رسمی تلگرام برنامه «هفت» هیچ اطلاع‌رسانی در این باره انجام نداده است.

میز نقد فیلم «قهرمان» ساخته اصغر فرهادی در حالی با حضور مسعود فراستی پخش خواهد شد که این منتقد سینما در روزهای گذشته یک نقد کوتاه تصویری در صفحه اینستاگرامش، نسبت به این فیلم منتشر کرده بود که بازتاب فراوانی در شبکه‌های اجتماعی پیدا کرد.

فصل پنجم برنامه «هفت» همزمان با سی‌وهفتمین جشنواره ملی فیلم فجر در بهمن ماه ۹۷ آغاز شد و پس از چند بار وقفه، با پخش ۱۰۹ قسمت در جمعه ۲۲ اسفند ماه ۹۹ به پایان رسید. فصل پنجم را مجتبی امینی تهیه و محمدحسین لطیفی اجرا می‌کرد.