شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#نیروی دریایی#جزیره

فرمانده نیروی دریایی سپاه: افول و پژمردگی در چهره و شکست گفتمان جبهه استکبار در عرصه میدان آشکار شده است

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در اجتماع بسیجیان دریادل در جزیره بوموسی گفت: افول و پژمردگی در چهره و شکست گفتمان جبهه استکبار در عرصه میدان آشکار شده است.
خبرگزاری میزان - بنا بر اعلام سپاه نیوز؛ سردار دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری  در بازدید از جزیره بوموسی در جمع فرماندهان و بسیجیان دریادل مستقر در این جزیره که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و ارزیابی آمادگی‌های دفاعی آنان صورت پذیرفت، اظهار کرد: شما جوانان غیور بسیجی و بسیجیان دریادل بسیج دریایی در گام دوم انقلاب با شناخت از واقعیت‌ها، داشتن بصیرت دینی و تأسی از شهید والامقام سردار سلیمانی با حضور در میدان عمل و توکل بر خداوند متعال همانند گذشته با روحیه جهادی و انقلابی، آمادگی کامل برای انجام ماموریت‌های خطیر سازمانی در حفظ امنیت مرز‌ها و جامعه و همچنین ارائه خدمت رسانی‌های مؤمنانه برای رفع مشکلات مردم داشته باشید.

وی افزود: کار بسیج، پاسخ به نیاز‌های کشور و مردم و امداد رسانی و نجات بخشی است و ما امروز الحمد الله از یک نیروی مخلص، قدرتمند، جهادی و مؤمن برخوردار هستیم که در هر نقطه کشور مشکلی ایجاد شود، از این ظرفیت عظیم، برای حل مشکلات، از آن استفاده می‌کنیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فعالیت امروز بسیجیان دریادل بسیج دریایی نیروی دریایی سپاه که در سواحل شمالی و جنوبی در قالب بیش از ۵۸۰ ناوگروه سازماندهی شده اند، در امتداد فعالیت‌های جهادی و انقلابی برای خدمت رسانی بی منت به مردم، در بخش صیانت از مرز‌های آبی و حفظ امنیت پایدار در عرصه‌های دریایی، توانسته ایم امنیت آب‌های سرزمینی و فرا سر زمینی را مردمی کنیم.

سردار تنگسیری افزود: دشمنان با استفاده از ابزار‌های تصنعی واهی و مادی، تلاش کرده بودند با ایجاد مشکلات اقتصادی، جدایی مردم از نظام را رقم بزنند که با کوه باصلابت و بصیرت مثال زدنی مردم ایران اسلامی مواجه شدند و امت با تبعیت و اطاعت از امام جامعه اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای، آنان را ناکام و نقشه شوم استکبار را نقش بر آب نمودند و إن شاءالله، حتمأ خداوند به برکت این مقاومت و ولایتمداری، به ملت عزیز ما کمک خواهد کرد و این مشکلات معیشتی هم که از دغدغه‌های جدی مقام معظم رهبری هست با تلاش و مجاهدت‌های خدمت گزاران نظام اسلامی مرتفع خواهد شد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند آینده انقلاب اسلامی بسیار امیدوارکننده‌تر از امروز خواهد بود و همانگونه که انقلاب و حرکت عظیم انقلابی کشور و حاکمیّت تفکّر انقلابی و اسلامی، کشور را حرکت داد و پیش برد؛ تا اینجا رسانده، به اوج هم ان‌شاءالله خواهد رساند و جهش‌هایی از رشد و پیشرفت‌های مهم در عرصه‌های مختلف خواهیم داشت.

وی افزود: امروز دشمنان با صرف هزینه‌های هنگفت در افغانستان، عراق، یمن، لبنان و سوریه، شکست خورده اند و سردرگم هستند و افول، پژمردگی در چهره و شکست گفتمان آنان در عرصه میدان آشکار شده است. البته این از هم پاشیدگی و از هم گسستگی جبهه کفر، بخاطر توکل برخدا، تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی و ایستادگی و مقاومت و هوشمندی مردم عزیزمان بوده است.

سردار تنگسیری افزود: امروز لازم است بسیجیان با استفاده از «جهاد تبیین» با مردم نوازی و مردمیاری، واقعیت‌های کشور و راه‌های برون رفت از مشکلات را برای مردم و محیط پیرامونی خود، تبیین نمایند.

سردار تنگسیری با اشاره به آیه ۱۱۲ سوره هود «فَاستَقِم کَما أُمِرتَ وَمَن تابَ مَعَکَ وَلا تَطغَوا ۚ إِنَّهُ بِما تَعمَلونَ بَصیر» پس همان‌گونه که فرمان یافته‌ای، استقامت کن؛ و همچنین کسانی که با تو بسوی خدا آمده‌اند (باید استقامت کنند) و طغیان نکنید، همانگونه که خداوند به آنچه می‌کنید آگاه است، افزود: ما تا زمانی که با خداباشیم خدواند بهترین حامی و حمایتگر ما است و، چون خدا با ماست ما پیروزیم.
 
انتهای پیام/