شهرخبر

دریادار ایرانی: نیروی دریایی ارتش توانسته مرز‌های کشور را دو هزار کیلومتر دورتر ببرد

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: امروز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مسیری که انتخاب کرده علی رغم مثلث شوم دشمن که یک راسش توطئه، یک راسش تهدید و راس دیگر آن تحریم است، توانسته با بهره گیری از دانشمندان داخلی تجهیزات را به روز نگه دارد و مرز‌های کشور را دو هزار کیلومتر دورتر ببرد و پرچم‌مان را در عمق اقیانوس‌ها به اهتزاز درآورد.
خبرگزاری میزان - دریادار شهرام ایرانی، در سخنان پیش خطبه امروز نماز جمعه تهران، ضمن تبریک هفته بسیج و سالگرد شهادت شهید محسن فخری زاده گفت: آنچه ما از امنیت و سربلندی داریم مرهون رشادت همین شهدا است.

وی در ادامه با اشاره به روز نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: این روز را به همه هم رزمان عزیزم که در عمق دریا‌ها پرچم جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در می‌آورند به ویژه شهدای عملیات مروارید که با رشادت‌شان باعث شدند نیروی دریایی رژیم بعث از عرصه‌ی جنگ حذف شود تبریک می‌گویم.

دریادار ایرانی ادامه داد: امروز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مسیری که انتخاب کرده علی رغم مثلث شوم دشمن که یک راسش توطئه، یک راسش تهدید و راس دیگر آن تحریم است، توانسته با بهره گیری از دانشمندان داخلی تجهیزات را به روز نگه دارد و مرز‌های کشور را دو هزار کیلومتر دورتر ببرد و پرچم‌مان در عمق اقیانوس‌ها به اهتزاز درآورد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: امروز نیروی دریایی ارتش با حمایت شما مردم در حوزه علم و دانش و با افتخار پرچم و نماد مقدس کشور را در گوشه گوشه دریا‌ها و اقیانوس‌ها به اهتزاز درآورده است و همین امروز ناوگروه ۷۹ رزمی نیروی دریایی ارتش در دریای سرخ در عمق اقیانوس هند در حال اسکورت شرکت ملی نفت کش است و ماموریت خود را با افتخار انجام می‌دهد.

دریادار ایرانی ادامه داد: امروز بدون نیاز به کشوری دیگر می‌توانیم در دریا‌ها حضور داشته باشیم و پیام خود را که چیزی جز صلح و دوستی و برقراری امنیت و آرامش نیست به گوش جهانیان برسانیم. زیرا اقیانوس هند اقیانوسی است که بیشترین دریانوردی در آن انجام می‌شود و قاره‌ها به هم توسط آن متصل می‌شوند و نیروی دریایی ارتش امنیت را به طور مستقل در این جا به مردم جهان تقدیم می‌کند.

وی تصریح کرد: من به عنوان سرباز کوچک نیروی دریایی ارتش افتخار می‌کنم که امروز می‌توانم صحبت‌های شما را در کمال آرامش به جهانیان برسانم و امیدوارم همیشه سربازان کوچک خود را مورد حمایت قرار دهید.

انتهای پیام/