شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#نیروی دریایی

فرمانده نیروی دریایی ارتش: مرزهای کشور را حداقل دو هزار کیلومتر دورتر برده‌ایم

کدخبر: 457217
فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان بیان اینکه امروز مرزهای کشور را حداقل دو هزار کیلومتر دورتر برده‌ایم، گفت: هم‌اکنون ناوگروه ۷۹ رزمی در دریای سرخ در عمق اقیانوس هند در حال اسکورت دریانوردان و شناورهایی است که در حوزه اقتصادی در حال فعالیت هستند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس ، امیر شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش، طی سخنانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه امروز (۵ آذر) تهران با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد شهید محسن فخری‌زاده گفت: نیروی دریایی راهبردی ارتش علی رغم مثلث شومی که دشمن چیده است که یک رأس آن توطئه و یک رأس آن تهدید و دیگری تحریم است توانسته است با بهره‌مندی از دانشمندان و صنعتگران عزیز تجهیزات‌ خود را بروز نگه دارد.

وی با بیان بیان اینکه امروز مرزهای کشور را حداقل دو هزار کیلومتر دورتر برده‌ایم و پرچم ایران را در عمق اقیانوس‌ها به احتزاز در آورده‌ایم، گفت: هم‌اکنون ناوگروه ۷۹ رزمی در دریای سرخ در عمق اقیانوس هند در حال اسکورت دریانوردان و شناورهایی است که در حوزه اقتصادی در حال فعالیت هستند.

 

ایرانی خاطر نشان کرد: ایران تنها کشوری است که نیروی دریایی آن با استقلال و بدون اینکه از ناوگروهی استفاده کند امنیت را برای خطوط کشتیرانی خود برقرار کرده است.

امیر ایرانی: مرزهای کشور را ۲هزار کیلومتر دورتر بردیم