شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پیکان#بازیکنان#والیبال

حسینی: هر کدام از بازیکنان پیکان می‌توانند در تیم‌های دیگر کاپیتان باشند/ ما را چیزی جز قهرمانی راضی نمی‌کند

  • اخبار والیبال|بسکتبال|هندبال

  • حسینی: هر کدام از بازیکنان پیکان می‌توانند در تیم‌های دیگر کاپیتان باشند/ ما را چیزی جز قهرمانی راضی نمی‌کند

    امیر حسینی کاپیتان تیم والیبال پیکان با اشاره به انتظارات از این تیم گفت، پیکانی‌ها را چیزی جز قهرمانی در لیگ راضی نمی‌کند.

    امیر حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد ادامه حضور خود در تیم والیبال پیکان اظهار داشت: من سال قبل در نیم‌فصل به پیکان اضافه شدم. قرار بود چند بازیکن خوب به تیم اضافه کنیم، ولی این اتفاق نیفتاد. در نهایت توانستیم تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.

    کاپیتان تیم والیبال پیکان ادامه داد: در فصل جاری لیگ هم بعد از گذشت چهار بازی به تیم اضافه شدم. تیم ما همچنان با مشکل مصدومیت بازیکنان مواجه است. پوریا یلی به تازگی به ترکیب تیم پیوسته است و هنوز مثل سال‌های قبل، سرحال و آماده نیست. با این حال، پیکان،‌ همیشه پیکان است و همه از این تیم انتظار بهترین نتایج را دارند. ما را چیزی جز قهرمانی، راضی نمی‌کند.

    حسینی در مورد تقابل با تیم شهرداری ارومیه در هفته نهم لیگ برتر تصریح کرد:‌ در حالی که هنوز چند بازیکن ما مصدوم هستند، شرایط سختی در لیگ برتر داریم. بازی‌ها همه دشوار هستند و انجام مسابقات متوالی، مانع از انجام تمرینات خوب شده است. تیم ارومیه در این فصل، سرمایه‌گذاری زیادی کرده است و می‌خواهد از این سرمایه‌گذاری، نتیجه بگیرد. آنها در این فصل برای کسب نتیجه، هر کاری می‌کنند. ما بازی سختی با شهرداری داشتیم و با تلاش بازیکنان و درایت کادر فنی، برنده شدیم.

    پاسور کهنه‌کار تیم پیکان در مورد درگیری بازیکنان دو تیم در پایان بازی توضیح داد: چیزی برای گفتن ندارم، ولی معتقدم بزرگ‌ترها باید احترام خود را حفظ کنند. برای مثال اگر بازیکن جوانی حرفی زد، بزرگ‌ترها باید نشنیده بگیرند، نه اینکه خود به آن دامن بزنند و قضیه را کش بدهند. حرمت‌ها نباید شکسته شوند.

    امیر حسینی اظهار داشت: بازیکنان شهرداری در بازی روز چهارشنبه پس از هر امتیاز به داور اعتراض می‌کردند. هر تیم، کاپیتان دارد و فقط کاپیتان باید با داور حرف بزند و اعتراض کند. وقتی بازیکن ما در این بازی با داور صحبت کرد و کارت زرد گرفت، من از داور حمایت کردم، ولی در تیم ارومیه بعد از هر امتیاز، همه بازیکنان به داور معترض بودند.

    وی در پایان تصریح کرد: در تیم پیکان، بازیکنانی هستند که هر کدام می‌توانند در تیم دیگر، کاپیتان باشند، ولی این دلیل نمی‌شود به سمت داور بروند و اعتراض کنند. ما باید به داوران در بازی‌ها کمک کنیم.

    تیم پیکان در هفته نهم لیگ برتر والیبال با نتیجه 3 بر 2 و در یک بازی جنجالی مقابل شهرداری ارومیه به پیروزی رسید.

    انتهای پیام/