شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قیمت خودرو#سانگ یانگ

قیمت خودرو سانگ یانگ از 4 میلیارد تومان تا ریزش تا 3 میلیارد تومان

قیمت خودرو سانگ یانگ از 4 میلیارد تومان تا ریزش تا 3 میلیارد تومان

رکستون امپرور که در نهایت با مدل 1400 و به صورت مونتاژی وارد بازار کشورمان شد، در اوایل ورودش به بازار توسط برخی دلالان، قیمتش حتی به بیش از 4 میلیارد تومان هم رسیده بود!

به گزارش تحریریه، رکستون امپرور که در نهایت با مدل 1400 و به صورت مونتاژی وارد بازار کشورمان شد، در اوایل ورودش به بازار توسط برخی دلالان، قیمتش حتی به بیش از 4 میلیارد تومان هم رسیده بود!

اما اکنون که در آذرماه سال 1400 قرار داریم و پس از هجمه‌های فراوانی که بر سر عرضه خودروهای صفر کیلومتر سانگ یانگ با مدل 1400 در ایران آمد، می‌توان دید که قیمت لوکس‌ترین و در عین حال بهترین خودرو سانگ یانگ، یعنی رکستون امپرور کاهش یافته است. با جستجو در برخی پلت‌فرم های خرید و فروش، می‌توان فهمید که برخی مالکان این خودرو، حاضرند تا رکستون امپرور را با قیمتی در محدوده سه میلیارد و صد میلیون تومان هم به فروش برسانند.

اتفاقی که حتی قبل از این‌ها می‌شد تا پیش‌بینی کرد، همین قیمت این خودرو بود که با وجود رقبایی گردن کلفت‌تر، قطعا انتظار فروش بالایی را با قیمت مذکور نداشتیم.

مشخصات سانگ یانگ رکستون امپرور

سانگ یانگ رکستون امپرور مجهز به یک موتور 2 لیتری توربو بوده که دارای فناوری GDI است. موتور مذکور با اتصال به گیربکس 6 سرعته اتوماتیک ساخت آیسین ژاپن، توانایی تولید 222 اسب بخار، قدرت و 350 نیوتن متر، گشتاور را دارد.

رکستون امپرور همانند نسخه های قبلی، در حالت بیس دیفرانسیل عقب آن درگیر بوده و از سامانه چهارچرخ متحرکی بهره می‌برد که دارای کمک سبک و سنگین است.

از این امکانات سانگ یانگ رکستون امپرور، می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

پایان/