شهرخبر

سو استفاده کثیف زن دوم از شوهر پیرش

ترس غیرمنطقی پیرمرد از یک سو و نقشه ی زیرکانه زن جوان از سوی دیگر ماجرایی را ساخت که حتی برای پلیس هم غیر قابل باور بود.

به گزارش منیبان، مسئله ی اعتماد بحث مهمی است که نبودش در زندگی مشترک مشکلات فراوانی را ایجاد خواهد کرد، مشکلاتی که انواعش را دیده و شنیده اید. در این بخش  نوع متفاوتی از آن را البته به شکلی برعکس یعنی به واسطه اعتماد بیش از حد خواهید خواند.

اعتماد بیش از حد مرد مسن به همسر دومش ضرر مالی قابل توجهی به او وارد کرد. طبق گزارشات، زن جوان به دلیل شکایت دختر شوهرش و بررسی های دقیق به عنوان متهم بازداشت شد.

بررسی های دقیق تر نشان داد که این زن مدتها بود با سو استفاده از ترسی قدیمی در وجود شوهرش، با نقشه ای زیرکانه حساب بانکی وی را خالی کرده است.

"دونا ماریو" سالها پیش همسر دوم این مرد بینوا شد. از همان ابتدا متوجه نگرانی شوهرش از ابتلا به آلزایمر گشت و پس از مدتی از همین نقطه ضعف شروع به اجرای نقشه ای زشت و غیرانسانی خود کرد.

 

" دونا " مرتب این مسئله را که تو در معرض و آستانه ابتلا به آلزایمر هستی و نمیتوانی کارهای بانکی خود را انجام دهی و در صورت هر اشتباهت در بانک آنها تو را برای تست آلزایمر معرفی خواهند کرد، را تکرار میکرد و از آنجا که پیرمرد ساده لوح انجام تست آلزایمر را به منزله اثبات این مسئله در او میدانست، با شنیدن این جملات سریع عقب نشینی کرده و اختیار همه امور را به " دونا " میداد.

پیرمردی که نامش منتشر نشده است، از همسر قبلی خود دختر جوانی داشت که مدام به رفتارهای "دونا" مشکوک بود و همین شک باعث شد تا در یک فرصت مناسب و نبود " دونا " در منزل همه چیز فاش شود.

اسناد و مدارک موجود دراتاق " دونا " متوجه شد که او به بهانه های مختلف از همسرش امضای برداشت وجه از حساب شخصی اش را میگرفته و سپس با نوشتن اعداد و ارقام بالاتر از آنچه به همسرش گفته بود، پول را از حساب خارج میکرد.

جمع این کلاهبرداری 600.000 دلار بود که در مدت بسیار کوتاهی انجام شده بود. پس از کشف این اسناد و گزارش ان به اداره پلیس، " دونا " بازداشت و به نقشه شیطانی اش اعتراف کرد.

دختر پیرمرد مال باخته پس از اطلاع از پشت پرده ماجرا، با پدرش صحبت کرد و به او گفت که با توجه به آخرین تست و آزمایشات موجود از او روشن است که هرگز آلزایمر نداشته و کاملا حافظه و مغز سالمی دارد.

وبگردی