شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#رئال مادرید

فیلم شباهت لالیگایی گل پرسپولیس با گل رئال مادرید + سند

ویدیو ؛ شباهت گل تونی کروس برای رئال در لیگ قهرمانان اروپا به گل سوخته مهدی عبدی در دیدار پرسپولیس و صنعت نفت آبادان

  • دانلود با کیفیت
  • دانلود با کیفیت
  • دانلود با کیفیت
  • پس از آنکه در دیدار روز گذشته پرسپولیس و صنعت نفت آبادان داور به اشتباه گل مهدی عبدی را که پس از برخورد به زیر طاق ، درون دروازه صنعت نفت آبادان فرود آمد ، گل تشخیص نداد ، شب گذشته در دیدار رئال مادرید و شریف تیراسول روسیه نیز اتفاق مشابه ای رخ داد که این بار داور با استفاده تکنولوژی VAR ، گل تونی کروس را صحیح تشخص داد.

    خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

    روز گذشته در شرایطی که پرسپولیس پس از چند ناکامی ، در تب برد مقابل صنعت نفت آبادان می سوخت ، علی‌اصغر مؤمنی ، گل صحیح مهدی عبدی که پس از برخورد به زیرطاق درون دروازه صنعت نقت آبادان فرود آمده بود صحیح تشخیص نداد.

    در شرایطی که این اتقاق ، جنجال بزرگی در فوتبال ایران از شب گذشته تا به امروز به راه انداخته است ، در اتفاقی مشابه در دیدار رئال مادرید و شریف تیراسول روسیه ، گل تونی کروس در وهله اول از سوی داور این دیدار مانند گل مهدی عبدی صحیح تشخیص داده نشد ، اما تفاوت اتفاق دیدار پرسپولیس و صنعت نفت آبادان با دیدار رئال مادرید با شریف تیراسول روسیه این بود که در دیدار برگزار شده در لیگ قهرمانان اروپا ، داور با استفاده از تکنولوژی VAR گل تونی کروس را صحیح تشخیص داد.
    این شباهت و البته اتفاقات دیدار پرسپولیس بار دیگر فضای فوتبال ایران را به این مهم رسانده است که فدراسیون فوتبال ایران باید هرچه سریعتر برای تجهیز ورزشگاه های فوتبال ایران به تکنولوژی VAR اقدام کند.